Glycine only

O jawel. Ben er een beetje klaar mee. Zit er zelfs aan te denken om met HF pensioen te gaan :zipper_mouth_face:.

2 likes

Haha, nee joh. Veel te gezellig hier.
We doen wel een keer een bakkie tegen die tijd, ik ben wel benieuwd naar dat ding.

1 like

Oh jee, weer een nieuwe :joy:

14 likes

Zonde.

1 like

Gaaf! Als je de rubberen band niet gebruikt wil ik die wel kopen van je.

Als iemand anders een 22mm rubberen Glycine band heeft hoor ik dat ook graag. :ok_hand:t3:

Nog een plaatje gewoon omdat het kan:

6 likes

Da’s zo te zien een Bonetto Cinturini. Die maken veel OEM rubber maar je kunt ze ook los kopen.

Edit: dit is dezelfde band al is het niet zo goed zichtbaar op de foto

Die dus

2 likes

Nog steeds een gaaf horloge. Op dit moment wel mijn enige flipperkandidaathorloge.

1 like

Goed over nadenken hoor, ze zijn haast niet te krijgen hier. Niet voor die prijs in ieder geval :wink:

Echt niet! :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Je bent welkom in Rotjeknor. :man_shrugging:t2:

1 like

Ik heb nog een Monster in de aanbieding :stuck_out_tongue_winking_eye:

In het blauwe deel voor een liefhebber :hugs:

5 likes

Iemand bekend met een aankoop via deze website? De prijzen zijn zeer scherp!

https://www.ashford.com/us/watches/glycine/cat2951180.cid?source=108000000&utm_source=Google&utm_medium=cpc&utm_campaign=8099588078@83390880693@396788726788@&utm_term=glycine%20watch@e&utm_content=kwd-310087872436@&gclid=EAIaIQobChMI4PbN9bDt6QIVCLp3Ch3FPwkDEAAYASAAEgJhevD_BwE

1 like

Vanuit VS heb je vrijwel 100 procent kans op invoerrechten, belasting etc.

1 like

plus grofweg 25%…

Die heb ik al eens gezien. Lijkt mij echt een prachtig dames horloge!

1 like

Glycine gewoon rete koel

6 likes

Zeker!!!

9 likes

Aankoop tips anders dan Bol.com?

Grofweg; internet. Zoeken op Ebay en forums zoals deze en Watchuseek bijvoorbeeld. Bij (mass)drop komt het merk ook geregeld voorbij maar is USA dus invoer en BTW erbij rekenen…

Soms moet je met de billen bloot als je iets graag wilt hebben :wink:

6 likes