Net binnen gekomen:
Erg leuk horloge maar aangezien ik weer wat anders op het oog heb staat ie in het blauwe gedeelte.
Heb al aardig wat Glycines in bezit gehad. Dragen erg fijn door de geringe dikte en afgeronde lugs. Maar op de een of andere manier blijven ze maar moeilijk in mijn collectie, omdat ik ze dan te weinig draag. En dat vind ik toch wel zonde.
Ik twijfel nog wel of ik deze weg zal doen. Vind dit een mooie kleurcombinatie met dat zwart.
Hij is tof he! Kwaliteit is ook echt prima!
Zijn er juweliers in Noord-Holland die Glycine verkopen, of online zaken? Ken eigenlijk alleen Benson Trade en daar ben ik geen hele grote fan van…
Tandem Watch Group , gevestigd in Eindhoven (forumlid). Ze verkopen bv via Chrono, maar buiten dat kanaal om is er wel iets te regelen voor een leuker tarief
Deze is echt tof! Heb ik ook op het oog, of de DC 4 Purist.
Waar heb je deze vandaan als ik mag vragen?
Geen model die heel makkelijk te vinden is zie ik?
Komt inderdaad nauwelijks voorbij. Ik heb hem gekocht via ebay van een particuliere verkoper.
Eind 1999 had ik een 44mm Incusore van het Merk Glycine, een groot horloge met een minimalistisch ontwerp. Een toemalige collega was er helemaal gek van en na lang zeuren heb ik het horloge aan hem vekocht. Altijd spijt van gehad tot gisteren en ik een identiek exemplaar kon kopen bij een handelaar in Noord Italië. Via Chrono24. Nog steeds een heel mooi horloge en Glycine ‘toch weer hot’ terug in de verzameling.
Die @Blauwbeer is me toch een schatje, want
Ik bedoel maar.
NA topic zal begin volgende week uitgebreid volgen: tuurlijk!
Doe dit nou niet, zo’n mooie foto! Straks kom ik hem terughalen!