Glycine only

Op een nieuwe leren band!

5 likes

:+1:t2:

1 like

12 likes

Twijfel of ie weg mag. Ik vind het een prachtig horloge. Met name die wijzerplaat maar het is een forse jongen en ik kan 'm net aan hebben.

4 likes

Zojuist opgehaald: 42mm Airman quartz. Wauw! Ben er heel blij mee. Zo mooi en draagt heerlijk. Bewust quartz omdat ik de tweede wijzers set gaaf vind en het gewoon makkelijk is.

16 likes

Prachtig! Enjoy!

1 like

Heel mooi

1 like

Niets mis met quartz op zijn tijd

10 likes

Bedankt allemaal! Mooie kwaliteit is het. Glycine is behoorlijk ondergewaardeerd heb ik het idee.

2 likes

Het in elk geval een merk met een eigen gezicht :ok_hand:t3:

1 like

Deze namiddag nog even genoten van mijn NA voor hij weggaat voor service. Zoveel detail in 34mm, en toch zo mooi in de eenvoud.

De geverfde wijzers zorgen voor een goede afleesbaarheid. Let ook op de drilled lugs die enkel aan de kant van de mouw zitten, niet aan de kant van de kroon. Verder vind ik de ingeslepen indexen prachtig, om van de compressorkroon nog maar te zwijgen. Je hoort het: ik heb sterren in mijn ogen. :star_struck:


12 likes

Na lang twijfelen, toch in het blauwe deel gezet.

4 likes

Voor mij zeer zeker 1 van de beste aanschaffen dit horloge jaar.
Wat een prachtding wat ook nog eens heerlijk op de pols ligt.

16 likes

We komen elkaar weer tegen :grin:

Ook dit jaar toegevoegd

9 likes

haha, idd.

Mooi man, heeft deze dezelfde wijzerplaat als de mijne?

1 like

Pff goeie vraag. Als ik op de foto’s moet afgaan lijkt de royal iets grijs-blauwer maar het is lastig te beoordelen. Je zou ze naast elkaar moeten leggen

1 like

:airplane::partly_sunny::christmas_tree:
Dit jaar toegevoegd.

5 likes

De Stratoforte (zie hierboven) staat nog te koop maar deze gaat zeker niet weg

7 likes

Gelukkig Nieuwjaar allemaal! :tada:

10 likes

10 likes