- Tudor
- Glycine
0 stemmers
0 stemmers
Sorry Glycine, maar die ga je niet winnen
Uit respect voor dit topic toch op glycine gestemd
Jij snapt het!
De bovenste vind ik echt de mooiste Glycine. Hoe nauwkeurig is deze? Is toch een echte moonphase als ik me niet vergis?
Hai, nee nog niet ik ben er nu een maand op aan’t wachten. Maar hij is nu volgens mij in den Haag. Zal hopelijk niet lang meer duren.
Jij hebt hem ook? Stuur me eens wat foto’s van de doos horloge, achterkant. Ik weet niet goed wat ik kan verwachten. Ik heb momenteel geen Glycine.
Hij loopt (in ieder geval in de eerste paar dagen ) als een zonnetje. Afwerking kast, bezel en kroon zijn ook prima in orde. De SELs passen perfect maar aan de afwerking onderkant zie je het verschil met de grote jongens. En de band volstaat prima. Is geen oyster band zoals we die graag zien uit Genève maar gelukkig geen rammelaar zoals de meeste Seiko’s… De uitlijning en ‘feel’ van de bezel/clicks is perfect.
Ik had minder verwacht dus ik ben aangenaam verrast. Is gewoon een leuke en frisse verschijning. De snel geschoten pics (goed voor je voorpret/ongeduld ), waarbij je mazzel hebt dat de doos en bijzaken nog niet in het grote ronde archief zijn beland…:
Otto
Wanneer heb jij hem besteld? Ik zo rond 15 dec. Heb je nog updates gekregen van DHL express?
Besteld met kerst. Begin januari vanuit US verzonden via DHL. 2 dagen later van de radar/tracking verdwenen in New Jersey. Ik voelde de bui al hangen… En tien dagen later staat PostNL ineens voor de deur. Met een sticker van Deutsche Post erop?! Schiet mij maar lek… Heel veel mazzel gehad volgens mij . Succes jij!
Inderdaad een maanfase, daar was ik naar op zoek voor niet al te veel geld.
Nauwkeurigheid weet ik niet zeker, wissel mijn horloges regelmatig af, maar tijdens een draagperiode zijn mij geen grove afwijkingen opgevallen…
Mooie Airman! Zit nog te dubben over aankopen, maar wel mooi!
Gewoon doen, is echt een pracht horloge draag hem dagelijks.
Zeker doen! Heerlijk die Airmans. Zou je 36mm of 40mm variant willen?
Vraagje: hoe groot valt de 36mm uit? Heb momenteel een Seiko SKX007, dus 40mm moet lukken, maar mijn pols is niet zo groot…
Mijn polsomtrek is ongeveer 18 cm en ik zou voor de 36 mm gaan. De purist versie uiteraard.
Bedankt voor de antwoorden!