Glycine only

Ehm.

Kijk eens naar de datum.

:joy:

1 like

Vroeger… blog was nog zwart wit zeker…
Blog bestaat niet meer? Niet meer actief??

Ok.
Ik verveel mij, dus wat leesvoer was aangenaam geweest.
Liefst met teveel plaatjes en geen reclame…

1 like

:point_up:t3:

Zijn zeker heel Hot de echte oude ! (staat in het blauw!)

4 likes

En wat stoort je eigenlijk aan de duikers van Glycine?

Airman GMT in 46mm blauwe uitvoering; weer eens wat anders

9 likes

Druk druk druk. Ze zijn mooi plat, maar ik vind van de klassieke combat sub dat er teveel cijfers op staan.

Deze heb ik om die reden laten gaan. Ik kon geen touw aan 24hrs tijd vast knopen, en het was te druk.

Evengoed heb ik deze vier jaar na dato nog steeds in de kist liggen. :slight_smile:

4 likes

Mijn voorlaatste aanwinst. Inderdaad heerlijk afleesbaar en niet de druk of dik.
No nonsense mil spec field watch.

De airman of combat sub zijn druk - maar wel stoer. Ik twijfel om er eentje aan te kopen (aangezien ik geen drukke Breitling kan betalen).

Ik blijf die airman juist erg mooi vinden. Die mis ik nog wel eens, ik denk dat hij nog wel een keer terugkomt. Jouw versie was juist de ultieme airman; 200m waterdicht, 24u plaat en een draagbaar formaat :ok_hand:.

Daar verbaas ik me toch elke keer over, op jouw foto is het een minuut over 9 in de ochtend. Hoe laat denk jij dan dat het is?

Goed beschouwd is een 24 uurs plaat duidelijker dan een 12 uurs variant.

Wacht niet te lang, ze zijn steeds lastiger te vinden (zeker nieuw)

3 likes

Oei … aangezien die sinds kort op m’n want-list staat.
Hoe bedoel je qua beschikbaarheid?
Ik zou voor mezelf voor 42 of 44mm gaan.

Zo een blauwe geeft me wat Breitling gevoel (wat ik over 5jaar wil bereiken).

Ofwel moet ik nu niks kopen en sparen, dan heb ik de Breitling wat sneller.

Ik doelde op de Airman 18 (het model wat ik heb, 38 mm), het model stamt uit 2007 en is niet meer in productie. Voor jouw model durf ik het niet te zeggen.

En ja, sparen brengt je sneller bij je doel :wink: maar die keuze moet je zelf maken. Ik vind de Airman in zijn algemeen zeer de moeite waard

1 like

Een over vier uiteraard. Afhankelijk van de hoeveelheid licht 's ochtends of 's middags. :slight_smile:

Kortom, ik pak liever een 12 uurs horloge. :+1: Begrijp me niet verkeerd, ik vind 'm prachtig, maar het is het gewoon niet voor mij. Ik ben een simpele man die een simpel horloge nodig heeft.

3 likes

Dat maakt mij dan een simpele man met een “ingewikkeld” horloge :grin:

1 like

New strap!
Goeie strap, maar ben nog niet zeker qua field-watch stijl. Canvas of sailcloth is beter maybe?

7 likes

@bartman Leer! Mooie field uiterlijk jouw combat 6

7 likes

Deze lekkere 36mm beauty!

7 likes

Kruislings

9 likes

6 likes

Ook mijn Airman-‘jeuk’ moet maar eens gekrabd worden. Beschikbaarheid van de Purist is inderdaad niet om naar huis te schrijven. Ik hou zo nu en dan het blauwe gedeelte in de gaten, wellicht dat ik daar eens mazzel heb en hem tref op het juiste moment. Het blijven gave horloges!

2 likes