Nou, ja, zoals gezegd. Darwin heeft nooit helemaal gelijk gekregen met zijn “Origin of species”. Dus niet enkel de grootste en de sterksten blijven over om de soort te handhaven.
Er zijn kleinere mannetjes èn grotere mannetjes met kleinere, respectievelijk grotere polsen.
En die hebben kleinere, respectievelijk, groter horloges nodig. Darwin had wat minder gelijk , @Proenski, zat er dichter bij.
De Stones zongen al zoiets: “you can’t always get what you want”
Voor mij is het nog steeds geen kwestie van kleine of grote polsen. Een groter horloge staat gewoon mooier bij een man.
En klein horloge doet mij altijd denken aan een oom of een buurman o.i.d. die een klein en zo plat mogelijk horloge alleen maar droegen omdat ze de tijd moesten kunnen zien (waarschijnlijk met leesbril vanwege de maat). En niet omdat ze het horloge mooi vonden. Het moest vooral niet in de weg zitten.
Ikzelf wil een horloge voelen. En goed kunnen zien. Anders heb ik er geen lol in.
Er is niets zo mooi als een IWC big pilot 46mm of een Omega Planet Ocean 44mm. En zo dik mogelijk ook. 15mm of meer.
Vergeet je sinn niet😜
Ja gek genoeg draagt die niet groot. Ondanks z’n maat
Je “moet” nog steeds komen passen
Dat is wel erg veel…
, absoluut, 20 dan.
Alles in verhouding… Een 46 mm op een 17 cm polsje is echt geen pan.
Er zijn er ook genoeg die beweren dat te forse horloges een compensatie zijn voor een “gemis”
Er heeft nog nooit zoveel leven in Glycine gezeten als nu, met dank aan Invicta Group.
Zolang het oorspronkelijke karakter van Glycine, met name de Airman, overeind blijft, vind ik het best…
Tja. Dat vind ik van mannen die een proletenbak rijden.
Ja dat “moeten” we zeker een keer doen onder het genot van een pilsje.
Dat gaat zeker voor meer dingen op. Dus Ik zeg lang leve de fiets!
Mooi hoor!
Zo, ben ik weer!
Mooi die nieuwe Glycine’s
Ik vind die Airpilot wel gaaf hoor, ik was al aan het oriënteren voor een “flieger” dus als de maat en dikte e.d. oké is dan gaat hij er komen.
We dachten al: waar was je
Hier is nog een NOS Glycine Airman 17 van 46 mm, dus hier moet je wel een pols voor hebben…
GMT dus.
Er stond ook nog een witte in dezelfde staat.
@Rarithek.de en op Chrono.
Kijk. Dat zijn maten!
Voor de binken onder ons…