Glycine prijzen VS & EU

Is het iemand opgevallen hoe verschillend de prijzen zijn van Glycine horloges in de VS t.o.v. de EU?
Zelfs de tweedehands markt; ik zie soms vanuit Amerika Combat Subs (praktisch nieuw) voor 250 euro gaan op websites als watchrecon, is hier een bepaalde reden voor?

Ik vraag dit omwille van interesse in een Combat Sub; ik merk toch een groot verschil t.o.v. andere merken als Tissot, Hamilton, Certina… vooral door al die -% acties op de websites die enkel in Amerika leveren.

Ik zou het niet weten. De verkoopprijzen van Glycines zijn al een behoorlijke tijd laag in de VS, vooral door TOM en op ebay watchgooroo. Erg jammer voor degenen die de volle mep betaald hebben en die weer willen verkopen.
Zelf heb ik twee Glycines gehad van Watchgooroo. Je kunt daar de Offer knop gebruiken om een lage prijsvoorstel te doen.

1 like

Vergeet niet dat er afhankelijk van het model en de verzendwijze zeker 100 euro bij komt aan Import - BTW - Transport - Handling.

Alles is goedkoper in Amerika, omdat de overheid je daar niet naait met allerlei torenhoge belastingen.

4 likes

Dan ga je toch verhuizen naar the US of A. En lekker dik worden.

1 like

Akkoord.

2 likes

Lekker hammige wristshots maken.

3 likes

Draagt ze het nou voor of na de knobbel?

2 likes

Haha! Wat een speknek! Het zal je vrouw maar zijn :worried::gun:

Haha! Door het ‘laagje’ niet meer te bepalen denk ik.

1 like

Ja en tegelijkertijd kan de overheid op veel plekken ook geen functionerende infrastructuur of basis sociaal stelsel in stand houden. Ik ben blij dat ik hier wat meer belasting betaal maar daardoor niet op elke straathoek over de zwervers struikel naast een weg die nog het meest wegheeft van een opgelapte gatenkaas…

1 like

Zwervers kan je negeren en gaten in de weg zie ik hier ook voldoende. Belasting kan je helaas niet negeren. Moderne slavernij en gelegaliseerde diefstal.

2 likes

Heb je met complot-cruesli ontbeten vanochtend? Ik vind het nog niet zo erg, zolang ik maar aan de juiste kant van het hek sta :sunglasses:

1 like

Je woont in Belgie? :yum:

6 likes