Glycine van duur naar goedkoop

In Europa zijn en worden ze juist steeds duurder. In de USA juist weer niet.

Ervaringsdeskundige, heb sinds 17 jaar bijna dezelfde, een Otter😄

2 likes

Mooie tent! Lief en ik hebben het stinkbeest ruim 12 jaar en vrij intensief gebruikt. Ik denk een week of 50 alles bij elkaar. Ik vind trouwens een otter een fijner beest. Als tent ken ik hem niet. Lijkt me iets kleiner dan stinkbeest.

1 like

Klopt, de Otter is een compacte vierpersoons. Voor ons meer dan genoeg.

1 like

Heeft iemand een linkje naar een site waar ze erg scherp geprijsd zijn ?

En dan heb ik het niet over tentjes. :wink:

2 likes

Dit blijft voor mij de mooiste uitvoering van de Airman

9 likes

www.jomashop.com

Dat is dan ook wel 1 van de mooiere imo

Die blauwe hierboven komt daar op $ 999,99 dus wordt rond de € 1.150 incl invoer en kosten.

Eens. De purist. Met de oude logo’s en wijzers.

1 like

Maar dat referentienummer kan niet kloppen met de afbeelding. Volgens de beschrijving is die referentie 46mm groot. Als je dan kijkt naar de plaats van de datum ten opzichte van de kast dan zie ik dat het precies hetzelfde is als bij die van mij. Maar die is slechts 39mm. Volgens mij zou de datum dus meer naar binnen moeten zitten als op deze foto wordt getoond.

Wat voor zo’n horloge best een nette prijs is trouwens. Mooi tweezijdig ontspiegeld saffier, 200mtr WR en mooi uurwerk en zichtbodem.

Ik keek ook op van 45mm diameter, maar heb er helaas nooit een irl gezien. Dus wat jij zegt, zal vast kloppen. En dat is dan weer niet netjes van Jomashop.

Ik heb zelf een Glycine Combat 6 automatic gehad, en vond de prijs/kwaliteit verhouding erg magertjes ten opzichte van Seiko’s in dezelfde prijsklasse. Maar dat is een beleving.

Deze is echt slecht…:joy:

1 like

Mooi Stef, had deze nog niet gezien van je. Dit is mijn favoriete uitvoering:

3 likes

Hee, dat is de 1, daar heb ik ook al naar zitten gluren😎

1 like

Ik heb de Combat 7 Vintage zelf, bijzonder prettig horloge, zowel op leer, canvas als ook op NATO. Natuurlijk is het slordig dat je de datum hoort verspringen om 3 uur 's middags op een no-date model. En natuurlijk is dat acryl-glaasje uitkijken geblazen. En is de Lume wat rottig.

Maar ergens is ie veel schattiger dan de Seiko SNZG11J1 die ik er voor heb laten gaan. En heeft ie toch mooie bevels op de kast.

Dus je hebt gelijk. De Seiko’s zijn “beter”, maar toch ben ik aan dat ding gehecht. :slight_smile:

2 likes

Leuk horloge hoor. :ok_hand:

3 likes