Time_Lord

Vandaag mijn gekochte horloge van @gmb80 per post ontvangen!
Goede communicatie en het horloge was zeer goed verpakt.

Gerard, nogmaals bedankt…

1 like

Een bandje verkocht aan @gmb80. Betaalde snel en is erg vriendelijk. 100% een aanrader. 🖒

1 like

Heeft een Seiko SARB065 van mij overgenomen met volle tevredenheid. TU dus voor GMB80! Prettig contact en komt alle afspraken na. Bedankt!

1 like

Bandje verkocht aan Gerard @gmb80 Vlotte deal. Veel plezier ervan!

MVG

Martijn

1 like

Wat men hierboven allemaal zegt. Met Gerard aka @gmb80 is het prima zakendoen. Thumbs up! :thumbsup:

1 like

Prima contact met Gerard; ook hier zeer aanbevolen! :+1:

1 like

Sinn verkocht aan Gerard, erg prettige deal, aardige kerel! Kortom, aanrader!

1 like

Gshock gekocht van gmb80… een aanrader! Snelle verzending. Goed ingepakt en vlotte communicatie! Bedankt

1 like

Horloge verkocht aan Gerard. Snelle en fijne deal met stadgenoot. Bedankt @gmb80 en veel plezier ermee👍

1 like

Gerard rules! Hij stuurde mij pushpins voor nop op, voor de SKX van mijn zoon. Dit is het echte forumhart!!

2 likes

Prettige deal gedaan met @gmb80 .
Perfect alles volgens afspraak afgehandeld.
Bedankt!

1 like

SKX007j gekocht van @gmb80 . Lekker vlot door hem afgehandeld en Gerard houd je ook goed op de hoogte van voortgang. Thanks

1 like

Horloge verkocht aan @gmb80

Duidelijke afspraken gemaakt omtrent een lange reservering en betaling, en perfect nagekomen. Ondertussen een heldere fijne communicatie gehad.

Kortom TOP!

1 like

Zeer goed contact gehad met Gerard.
Snel, duidelijk en prettig.
Zeker voor herhaling vatbaar.
:+1:

1 like

Horloge tegen bandje geruild.
Goede communicatie.
Super verpakt en snel verlopen.
Bandje bleek door een fout vanuit mij helaas te kort.

Bood zelfs aan om deze weer te ruilen tegen een andere.

Kortom een fijne soepele transactie en zeker voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

Bandje KO van Gerard gekocht. Prachtige kwaliteit natuurlijk, en exact zoals beschreven. Heldere communicatie, echt een aanrader! :+1::+1::+1:

1 like

Prima ervaring met @gmb80, makkelijk contact en vlotte betaling. Alles top👍🏻

1 like

Horloge verkocht aan Gerard.
Zeer vriendelijk, snel en duidelijk in communicatie. Betaling ging vlot en ik heb de afhandeling als prettig ervaren!

1 like

Ook hier een zeer aangenaam contact en deal met @gmb80
Leuke communicatie en vlotte betaling.
:ok_hand::+1::+1::+1:

1 like

Bijzonder goede ervaring met @gmb80 gehad: Prettige en duidelijke communicatie, en een mooi horloge voor een hele nette prijs over kunnen nemen. Door een misverstand waar we allebei schuldig aan waren, bleek het niet helemaal te voldoen, en hij heeft dit meer dan goed voor me opgelost. :+1:

1 like