GMT aankoopadvies

DREADNOUGHT VOYAGER GMT PRS-21 :sunglasses:

Bombproof en eens iets heel anders :thinking:

2 likes

G-Shock Sky Pilot, is weer eens wat anders.

2 likes

Haha dank, maar het gaat ook erom om de eventuele hidden gems of horloges die ik over het hoofd gezien heb

Oeh die had ik nog niet gezien. Moet zeggen dat ik de soortgelijke kenmerken van Archimedes en Sinn ook niet goed heb bekeken.

Ja de tudor is zeker een optie, denk dat hij ook mooi zal staan op zo’n marine nationale (ja die foto van Zulu op de grandseiko heeft alles voor me verpest…)
De longines vind ik denk ik net te dressy met zijn wijzer, terwijl ik best een fan ben van longines.

Bedoel je de SBGN003?

Want Grand Seiko vind ik geen seiko :wink:

Panerai doet het niet voor mij, al is de uitvoering op de camo best cool

Oeh die Laco is echt prachtig! IS die alleen de 1650 waard vinden jullie? Heb het gevoel dat Laco een merk tot max 1300 euro is. Maar kan er ook naast zitten.

Ik vind hem iets te druk voor mijn smaak, maar hier thuis vonden ze m juist mooi. Heeft iets van de Breguette xxii. Tegelijkertijd een chrono en GMT samen hmm :drooling_face:

Beetje kort door de bocht van mij, bedoelde dat ze rijke geschiedenis hebben samen met defensie. Ze ondersteunen veteranen en militairen bijna sinds hun oprichting. Qua horloge geschiedenis valt het idd mee.

2 likes

Gewoon de SBGN003 of 5 pakken, MN Black Ops hot orange strap op de zwarte variant bijvoorbeeld en klaar.

2 likes

Toevallig vanochtend besteld. Ben benieuwd.

1 like

Of de Laco het geld waard is kun je alleen voor jezelf beslissen. Gezien je bedoelingen met het horloge, intensief gebruik, is waardevastheid etc. misschien geen belangrijk uitgangspunt. Als je hem tof vindt en veel met plezier draagt is ie dat bedrag je misschien wel waard.

O.k., deze dan nog even toevoegen. Vind ik ook erg gaaf.

2 likes

Deze!

2 likes

Beste optie! Maar weinig militaire achtergrond natuurlijk.

Ik denk dat je bij Sinn wel goed zit qua pilot verhaal. Robuuste opties genoeg :blush:

2 likes

Ik vind het juist één van de verkooppunten van Grand Seiko, het feit dat het gewoon de Seiko Epson keiretsu blijft.

Die is bij negentig procent van alle field watches al ver te zoeken. Laat staan GMT’s.

Dan weet je het toch?

Gast. Dat horloge is net zo dressy als een betonnen muur. :smirk: Alles, maar dan ook alles met Arabische cijfers er op is vrije tijd of sport. Als er dan ook nog lume en een bezel op zitten is het gewoon puur sport of tool.

Tsja, jouw start foto’s geven mij al een duidelijke winnaar aan.
Nog even los van de prijs en ….op de foto is nog niet om de pols.
Maar wat een fantastisch horloge is deze CW

3 likes

Flieger, super robuust Werk 13 uurwerk, COSC, 70h power reserve, Titanium, tripple GMT, 200m WR

7 likes

Als ik nu nog een GMT zou kopen, dan zou ik zonder enige twijfel voor de SBGN003 gaan.

I’m out. Wilde een hele mooie Seiko aanbieden. Helaas.

8 likes

Ik kan absoluut de blackback pro aanraden!

Buiten true gmt functie, heb je ook de t fit clasp en is 39mm gewoon erg lekker tov de klatsers van grand seiko. Goed afgewerkt, en een dial die imho goed in balans is 🤌🏼. Succes met je zoektocht!

1 like

De SBGN003 is ook 39mm en een paar mm dunner :wink:

2 likes

Dan moet je niet twijfelen…gewoon doen. Ik heb er nog een, stuur maar PB.

3 likes

De sbgn is ook gewoon 39mm en draagt heel slank…

2 likes

Opzich eens en niet eens over Laco.

Voor mijn gevoel heb je gelijk, aan de andere kant stijgen alle merken hier en daar in prijs. En op de kwaliteit van Laco is echt niks aan te merken vind ik.

Daarnaast hebben ze ook echt een rijke historie. Er wordt gewoon vaak overheen gekeken