GMT bezel op Seiko SKX007?

Goedemorgen allen,

Ik meen dat ik een paar maanden geleden op het forum een SKX007 voorbij heb zien komen met een GMT bezel.
Heeft iemand enig idee waar ik die zou kunnen krijgen?
Ik bedoel een bezel met 1 t/m 12 uur. (en niet 1 t/m 24 uur!)

Reden: Ik ga namelijk op vakantie naar Brazilië en twijfel nog erg tussen mijn G-shock Riseman en een mogelijke alternatief met 2e tijd.

Groetjes Martin.

Wanneer je je Riseman meeneemt heb je 29 wereldtijden. Waarom moeilijk doen met een bezel? Het lijkt me ook heel erg tof om de Riseman mee naar grote hoogten te nemen. Een heel mooi land om dit te testen. Bovendien heb je mionder kans op berovingen. Een SKX007 is wel geen Rolex maar als het glimt is het een prooi.

Het is niet moeilijk doen met een bezel maar gewoon het leuk vinden van… :slight_smile:
Daarentegen het punt van het glimmende horloge, daar heb je helemaal gelijk in!! (Vandaar dus de twijfel tussen Riseman en bijv. de Seiko.)

martin11383 Schreef:

Het is niet moeilijk doen met een bezel maar
gewoon het leuk vinden van… :slight_smile:
Daarentegen het punt van het glimmende horloge,
daar heb je helemaal gelijk in!! (Vandaar dus de
twijfel tussen Riseman en bijv. de Seiko.)

De Riseman is overigens ook zonde om eventueel te verliezen. Ik zou gewoon voor een zwarte DW6900 of DW5600 gaan.

Hmmm, valt ook weer wat voor te zeggen.
Stiekem wilde ik toch ook de Riseman uittesten daar.

Ik ben er nog niet helemaal uit… :frowning:

Op die manier kan je nooit meer een horloge meenemen op vakantie. Of waar dan ook eigenlijk.

Ik zou lekker de riseman meenemen, kan je die meteen testen.

Ik heb wel zo eentje gehad :

Noah heeft ze voor 20 usd geleverd : http://www.10watches.com/apps/webstore/products/category/12255

Maar het zou me verwonderen als Rob ze niet heeft…

Ja, dit is de bezel die ik bedoel.
Rob zou deze dus mogelijk kunnen hebben…?

Groetjes Martin.

Stuur hem even een berichtje en anders Noah Fuller, die is hier ook lid…

Ik heb hem niet.

Noah ligt in het ziekenhuis, heeft een zware operatie gehad (kanker). De zaken (www.10watches.com) worden waargenomen door zijn parnter Jake.

Oh, dat is zeer vervelend voor Noah!! Hopelijk is de operatie geslaagd!
Wist overigens niet dat hij lid was van dit forum.

Rob, is het simpel om de bezel los te halen en het plaatje te vervangen?

Misschien kan Harold (Yobokies) de bezel wel leveren. (yobokies@yahoo.com.hk).

En het zou me verbazen als Google niet ergens een handleiding met foto’s voor je opduikelen om het zelf te doen.
bijvoorbeeld op thewatchsite.com

Gr,
Kreukel

Ik ga inderdaad even googlen, das een goeie.

Dank!

Wanneer je nog op zoek bent…stuur maar even een PB. Ik heb nog een zwarte en staalkleurige hier liggen.