Na veel en veel te veel struggles ben ik eindelijk begonnen aan mijn stage/werk hier in Chicago and I love it!!
Toch zit ik ergens mee, die 7-uurs tijdverschil… Dit probleem moet opgelost worden, en ik heb een GMT nodig.
Het budget kan men karig noemen, maar ik heb net een BB58 gehaald en ik krijg hier minimum loon helaas… Aan de andere kant, voor dit budget kan je zat moois vinden.
Ik heb ook niet veel eisen. Ik ben niet merk gericht (op deze dan), maar toch wat dingetjes:
Natuurlijk de GMT functie
Automatisch is wel een must voor mij
Harde eis is de 40mm maximaal. 41MM kan, mits het klein oogt. Maar laat ik niet meer speelruimte geven dan dit, want ik ken het forum.
500 eu maximum is geen harde eis. Maar de ondergrens van 200 eu ook niet. (Én neee kom niet aanzetten 'als je je budget verdubbelt, dan heb je deze kanjer!!)
Verder ben ik geen fan van té drukke dials, maar het hoeft ook niet per se mega clean te zijn. Niet zo druk zoals e.g. Breitling Navitimers zijn.
Verder, geen idee, verras me! Ik zit hier in Chicago, wellicht verandert dit de ideeën. Ik kan altijd downtown rijden om daar wat te passen.
Probeer eens een Boldr.
Goed te krijgen in de US.
Er is een piloot hier op HF
die had hem ook.
OK, toegegeven die is quartz.
Maar een automatic GMT?
Dat wordt dan 1 of andere rip off.
Waar vaak de 24 hours hand niet
eens apart verstelbaar is.
Maar zeker de moeite waard om er
eens naar te kijken, Boldr.
Tja, volgens HF-traditie ga ik toch je budget wat oprekken
Binnen budget zou ik naar quartz kijken, voor het budget heb je als automaat hooguit Chinese clomages van de GMT-Master II. Edit: ik hoor net dat die niet leuk zijn…
Ja, je hebt gelijk met wat je vindt voor dat geld.
Maar nee, die zijn niet leuk.
Aan TS: quartz kopen of gewoon een tweede tijdzone instellen op de klok van je telefoon. Ik neem aan dat je die tweede tijd alleen nodig hebt om te weten wanneer je naar huis kunt bellen, dus de clock app van je telefoon is dikke prima.