GMT horloge in de range €200 - €500 euro?

Helaas geen Orient Polaris on Jomashop…

Buy local :sunglasses:

Op WUS een Steinhart gmt in 39mm oppikken.

2 likes

& pay sales tax?

1 like

Negotiate.

Met de Amerikaanse overheid?

Dat kun je proberen. Maar je maakt meer kans bij your local shop :sunglasses:

Staat toch echt automatic?

@RoyalVirgin Je zit lekker al in Chicago. Ik zal het gemakkelijk voor je maken.

Ik zie dat er vier Wallmart supercenters zijn in Chicago. Zijn tot 22:00 open.

Hebben Orients in de schappen liggen. Ze hebben daar van die ramsjaanbiedingen die niet online staan. Je kunt ook online kijken. Daar is de lekker Omega GMT helaas uitverkocht. Laatste prijs was 300 dollar.

Long Island Watches is een AD van Orient en heeft hele scherpe prijzen.
Geen verzendkosten en snelle levering.

Die ‘lekkere’ Orient is niet op voorraad. Maar ik heb een selectie gemaakt van alle GMT’s die ze daar hebben.

• Schrijf je in voor de nieuwsbrief van Long Island Watch. Krijg je 5% korting.
  • Klik op deze link van Long Island; alle horloges gelecteerd op GMT, gesorteerd op prijs.

Je kunt ook op Puritime kijken. Ook een Orient AD, wel duurder dan bovenstaande.
Hier kost de lekkere Orient € 575. Mail ze eerst dat je er interesse in hebt en wat voor speciale prijs ze voor jou kunnen maken. Zeg er vooral bij dat je een Dutch intern bent die nu in de VS is.
http://puritime.com/collections/mens-watches/executive/dj05002b

2 likes

Bij nader inzien niet zo moeilijk.
Het is +6 +1 hours.

Een voorbeeld:

Van 4 recht oversteken naar 10 plus een uur.

Dus hoe laat is het dan in NL?

Zo simpel!
Om daar nu 3 a 4 a 5 honderd aan te besteden?.. :thinking:

1 like

Legendarisch! Super bedankt voor het uitpluizen!!

Morgenavond heb ik iets meer tijd, dan zal ik eens goed gaan kijken wat mijn beste opties zijn. Van het weekend heb ik ook een auto beschikbaar dus kan ik ook wat heen en weren.

Top man, bedankt!

1 like

Luxe probleem.

Ik kijk eigenlijk al nooit op mijn horloge voor de tijd. Ik wil om dit avontuur te bezegelen een horloge halen, dat is meer de reden. Een GMT vind ik dan wel passend.

5 likes

I knew it! hahaha!! :grin::+1:

4 likes

You are welcome Sir.

kijk anders eens in de verkoophoek van Watchuseek, zitten veel amerikanen op!!!

1 like

Zou automaat lekker laten varen en de PHOIBOS Eagle Ray halen.
Of kijken of je een mega deal op die squale kan krijgen mocht automaat echt een deal breaker zijn, hoeveel $ is €500 heden ten dage, misschien ben je er dan bijna :thinking:

1 like

Prima prijzen voor die Phoibos Eagle Ray daaro. 200 dollar is 170 euro.
500 euro is 600 dollar.

1 like

Dan is het duidelijk, op zu’n HF’s gewoon $200 bijleggen en de squale halen :partying_face:

1 like

Nee, dat was de Orient Royal of Royal Star, die zat op Grand Seiko niveau. De huidige Orient Star is Seiko midden niveau. Niks mis mee overigens

2 likes

Helemaal correct @GMTplus1

2 likes