GMT M2 bezel insert voor 300E. Doe normaal.

Een kleine tip.
Als je voor je Rolex GMT master 2 (5 digit) graag een andere insert wil, ga dan langs het een Rolex service center. Daar zijn ze voor zo’n 50 Euro te koop.

En het mooie hiervan? Dit soort handelaartjes verliest hun omzet. Wat een mafkees zeg. https://www.kramerwatches.nl/product/rolex-gmt-master-ii-16710-coke-inlay-copy/

2 likes

Bij een andere handelaar staat een kermit bezel te koop voor de prijs van een mooie datejust… Over woekerprijzen gesproken :o

1 like

Beroerd volk. Verzieken de hele markt met hun handeltjes.

4 likes

Dat zijn de premiums die voor zo’n groene bezel worden neergelegd. Als het een zeldzame FF-bezel is, dan is de vraag hoog en aanbod miniem. Niet bepaald woekerprijzen dan.

1 like

Precies dat ligt er maar net aan.

Ik heb net een fatfont kissing 4 verkocht voor een woekerbedrag…:upside_down_face:

Edit. Die was niet meer te koop bij rsc… :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Vraag en aanbod toch?

4 likes

Nou. Het aanbod is dat je die dingen voor 50 kan kopen. Alleen dat weet niet iedereen. Nu wel.

4 likes

Top mag ik dan 2x een fat font kissing 4 … betaal er zelfs €60 per stuk voor.

:ok_hand:

1 like

Je krijgt er wel doos en papieren bij gelukkig.

Dat moet hij toch weten? Blijkbaar worden ze verkocht, dus wie is er nou gek? Als ze niet worden verkocht is er ook geen probleem, en als mensen er €300 voor betalen willen dan is dat nog steeds hun eigen keus. Het is nooit de gek die het vraagt, alleen de gek die het geeft.

2 likes

Hij maakt jou zoooooooo boos hè?..

2 likes

:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Oh. Dan heb ik niks gezegd.

1 like

Je krijgt zonder inruil van oude onderdelen niets mee, is mijn ervaring.

Zelfs een plaque doornsluiting los aankopen, zonder het juiste referentie horloge is een uitdaging.

Gr. Roel

In dat geval gaat deze hele discussie niet eens op. De vraagprijs is stevig, maar dat is €24.000 voor een Daytona ook.

Precies. De laatste keer in Keulen vroeg ik om een extra insert erbij. Ik wilde de flat four namelijk niet kwijt. Net €850,- afgetikt maar ik kreeg 'm niet mee.

Dus ik had zelf de inlay eraf moeten trekken voor ik 'm bracht voor service met het verhaal “verloren”, vroeg ik nog. Ja, dat had gemoeten…

Gr. Roel

1 like