Ik ben op soort van op zoek naar een blauw/rode bezel insert voor een GMT Master II 16710. Dan is het setje compleet.
Bij eerdere los aangeschafte inserts zaten facturen van rond de 100 Euro. Daarnet belde ik S+C, zij rekenen 80 Euro. Gassan geeft telefonisch aan 60 Euro te rekenen. Ebay levert nog lagere prijzen op, maar daarvan vermoed ik dat het merendeel nep is…
Vraag is daarom: is Gassan de beste optie om een extra insert te scoren of hebben jullie nog andere tips?
Het gaat om de ‘oude’ he… Met aluminium inserts en zonder bezel ring en veertje.
Deze prijzen zijn voor een losse insert. Valt mij ook mee moet ik zeggen.
Nee is niet zo. Expliciet nagevraagd bij Gassan, horlogemaker aan de lijn gehad en die zei dat ‘oude’ onderdelen werden teruggegeven.
Heb dat verhaal overigens ook vaker gehoord, dus het kan best zijn dat het bij andere zaken wel zo werkt?
Ze leveren de bezel niet los overigens, je moet er met je horloge voor langskomen.
Ik weet het het is een erg oud topic en hierbij alvast mijn excuses als reageren hierop niet gewenst is; ik kwam hier terecht na een zoektocht naar een Pepsi bezel. Zojuist contact opgenomen met Gassan (door aanwijzingen in dit topic) maar die heeft helaas alleen nog maar helemaal zwart en zwart rood (coke)… Heeft iemand anders nog een idee of blijft Chrono24 over als optie…