Na lang talmen en uitstellen, moet het er nu toch van gaan komen. De aanschaf van een Rolex GMT master.
Nu zit ik alleen nog te wikken en wegen over de bezel. Van oudsher is mijn favoriet altijd de “Pepsi” bezel geweest, maar ja die is nogal opzichtig. De zwarte is natuurlijk een stuk meer ingetogen. Zwart/Rood… tja, vind ik dan vlees nog vis.
Het moet dus Pepsi of Zwart worden. Nog iemand stof tot overwegen ? Is die bezel makkelijk (zelf) te verwisselen?
Nog iemand tips voor een goed adres in omgevening Rotterdam ? Ik wil hem bij een officiele Rolex dealer aanschaffen.
De oude GMT met de blauw/rood en zwart/rood bezel varianten worden al een tijdje niet meer gemaakt en zijn daarom ook niet meer via officiele Rolex dealers verkrijgbaar. De nieuwe GMT (met ceramische bezel) uiteraard wel volop verkrijgbaar.
Bezels zijn redelijk makkelijk te verwisselen (en ook vrij goedkoop). Kijk eens op www.rolexforum.nl
Deze site wordt door een aantal handelaren gesponsord en zijn allen vertrouwde adressen voor de aankoop van een Rolex.
Zou voor een zwarte bezel gaan, de pepsi variant zou mij persoonlijk snel gaan vervelen. In Rotterdam zit Heetman met daar tegenover S&C, beide AD van Rolex. Succes
Van de nieuwe kun je bezel niet verwisselen, die is alleen maar in zwart leverbaar…en inderdaad op het rolexforum bij een van aanbieders kijken, dat bespaart een hoop centjes
Als er niets te kiezen valt , is het leven soms een stuk makkelijker. Heetman had de GMT Master II op voorraad en ik werd zeer prettig gehoplen door een vriendelijke jonge dame, die wist waar ze het over had en nog aanbood de GMT functie door meneer Heetman te laten uitleggen.
…en ik moet zeggen dat nu ik hem aan de pols heb, ik toch wel erg blij ben met de zwarte lunette.