GMT PAM329 zichtbaar?

Ik ben niet zo een fan van een 3e centrale wijzer. Uren, minuten en secondes vind ik meer dan genoeg.

Eigenlijk vind ik de PAM328 al erg mooi. Maar ben echter wel gecharmeerd van de discrete powerresever op de 329 (hoewel ik de wijzerplaat wat minder vind met de merknaam aan de onderzijde). Nu heeft de 2e tijd geen 24 uurs, maar een 12 uurs aanduiding. Dus in principe kun je em onder de normale urenwijzer verbergen. Weet iemand of ie irl ook goed verborgen zit, Of steekt ie wat uit of zie je em schuin heel gemakkelijk zitten?

Het valt mee. de GMT wijzers steekt iets uit onder de gewone uurwijzer.

Ik zou gewoon een non GMT model nemen en anders hem even bellen.Dat puntje is geen gezicht.

alleen jammer van die stalen band

schmeink Schreef:

Ja vind ik nou ook Edwin :slight_smile:

Ik vind Pammies op staal juist cool! Maar ik ben ook van mening dat: hoe meer wijzers op de centrale as, hoe beter! Laat dus maar zien, die GMT wijzer!

dreski Schreef:

Ik zou gewoon een non GMT model nemen en anders
hem even bellen.Dat puntje is geen gezicht.
http://www.airbrushlijnden.com/upload/user/klok.jp
g

Tja, als ik hem kon inschakelen, dan zou ik gewoon de 9001 in de 329 laten toveren… dat zou ik het liefst zien.

ryan Schreef:

Het valt mee. de GMT wijzers steekt iets uit onder
de gewone uurwijzer.

http://images.marketplaceadvisor.channeladvisor.co
m/hi/76/75563/panerai_pam329_3_large.jpg

Hm… vind dat puntje niet ideaal. Prettig dat het driehoekje niet breder is dan de wijzers. Maar liever had ik nog gezien dat ie er precies onder verstopt kon worden, door net een slagje korter te zijn. Nu is ie juist net een slagje te lang. :frowning:

floris Schreef:

schmeink Schreef:

Ja vind ik nou ook Edwin :slight_smile:

Ik hou juist van stalen banden. Maar met dit klokje zou ik idd als een dolle met bandjes lopen swappen. Er zou sowieso nog een aligator en leer bij komen. En dan waarschijnlijk nog wat leuks van DStrap, Toshi, etc.

Ik dacht overigens dat je met dit systeem toch heel makkelijk door op een knopje te drukken een bandje kan verwisselen? Op een site schreef iemand dat het helaas niet meer zo makkelijk gaat dan met die schroeven.

Dat REG. TM. op die ‘brug’ vind ik oerlelijk.

Deze gmt weergave zou ik nooit kiezen. Dan liever een 24 uurswijzer die er duidelijk anders uitziet dan de uren- en minutenwijzer. Met de twee wijzers boven elkaar oogt het wat rommelig, met twee verschillende tijden aangeduid onoverzichtelijk.

malus65 Schreef:

Dat REG. TM. op die ‘brug’ vind ik oerlelijk.

ik vind het wel wat hebben. net als de patent pending op een rolex duikersextentie. of oyster patent op een ouwe rolex kroon.

Bert1 Schreef:

Deze gmt weergave zou ik nooit kiezen. Dan liever
een 24 uurswijzer die er duidelijk anders uitziet
dan de uren- en minutenwijzer. Met de twee wijzers
boven elkaar oogt het wat rommelig, met twee
verschillende tijden aangeduid onoverzichtelijk.

het is geen normale wijzer maar een driehoekje. op de foto steekt net t puntje ervan uit. op mn smartphone is een foto toevoegen wat omslachtig, maar als je op google naar pam329 zoekt krijg je de gmt wijzer duidelijker te zien.