GMT tijdzone

Hallo allemaal!

Zoals velen heb ik een mini bucketlist als het gaat om horloges. Ik vind dat in elke collectie wel een horloge met een GMT functie hoort. Ik kocht onlangs mijn Glycine Airman base 22 waar ik nog steeds dol op ben.

Nu vraag ik mij af waar jullie de 2e of zelfs de 3e tijdzone op hebben ingesteld als jullie niet in het buitenland zijn?

6 likes

Bij mij geven de wijzers de locale tijd aan en heb ik de gmt wijzer op hollandse tijd staan.

Ik heb 'em ingesteld op de pruimentijd. :wink:

3 likes

GMT wijzer staat op m’n laatste vakantiebestemming. Van zodra een nieuwe vakantie geboekt is, gaat-ie op de tijd van dié bestemming…

3 likes

Altijd al één willen hebben. Ik hoop in het voorjaar van 2019 een leuke limited edition GMT aan de collectie toe te kunnen voegen. :wink:

3 likes

Van glycine bedoel je?

1 like

Nee

Ik heb de GMT op mijn Seebataillon gezet op de lokale tijd in Boca Raton, Florida.

Ik heb wel eens de familie daar fors in de gordijnen gejaagd, door op een zeer onchristelijk tijdstip te informeren hoe het daar ging. De GMT houdt mij sindsdien in het gareel…

1 like

Teaser!!!

4 likes

Je woont in Hellevoetsluis toch? Wat is het verschil met de Hollandse tijd? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Moscow. Voor een vriendin van mij.
Maar het is daar nu gewoon een uur later, dus veel nut heeft het niet haha

1 like

Ssst!!

1 like

Ik PB je mijn rekeningnummer. :+1:

1 like

Stuur maar ff een tikkie. Of is het bedrag daar te hoog voor?

1 like

Als ik thuis ben niets, ben ik in het buitenland zie ik op de GMT wijzer de hollandse tijd :roll_eyes::joy:

1 like

Als je geen cricket had gespeeld, had je mij beter kunnen kennen.
Ik val in de categorie ‘goedkoop’.

3 likes

Ik heb momenteel geen GMT maar als ik in Nederland zou zijn dan zou ik hem op GMT/UTC zetten denk ik.

1 like

Ja daar zat ik ook te denken, maar geen idee wat ik daaraan heb. :sweat_smile:

Ik bied regelmatig mee op online veilingen en daarvan wordt de tijd vaak aangegeven in GMT/UTC…

Mijn beste,

Over het algemeen staat de GMT wijzer van mijn Colt op de “Greenwich Mean Time”. :earth_africa:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

6 likes