GMT-wijzer op mijn Rolex Explorer II

Geborsteld of gezandstraald was me eigenlijk om het even. De matte wijzerplaat en het overall ruigere karakter van de 656 vind ik leuker dan de meer glimmende 556.

Ligt eraan of je de i of de a kiest :slight_smile:

Je hebt gelijk, was ik niet van op de hoogte!

Prachtig! Waarom brengt Damasko niet zo n model met zwarte wijzerplaat en ZONDER gekleurde seconde wijzer…

Ik vind een venster voor de 2e tijd een fijn. Ik hou nl niet zo extra centrale wijzers.

Een explorer 2 zonder GMT :wink:

Zal wel niks zijn, want ik denk dat je iets minder… Gewoontjes zoekt kwam bezel?

Zelf vind ik de Royal oak erg fraai.

Als we die voor 4k tegen kwamen…

ja, was mijn eerste idee ook. Maar ik kon het gewoon niet meer lezen hahahaha, ouwe ogen? Vandaar een tweede poging met een wijzertje. En hier kan ik die tijdzonesring tenminste wel lezen.

1 like

Terechte vraag natuurlijk. Ben niet speciaal opzoek geweest naar de Explorer maar heb deze via een ruil verkregen. Zoals ik al eerder aangaf is het natuurlijk een geweldig horloge. Waarschijnlijk zoek ik gewoon weer een excuus om iets anders te kopen :joy:

Een ‘gewone’ Explorer is ook erg gaaf hoor, zeker een kanshebber. Moet hen maar eens ergens in het echt gaan bekijken denk ik. Bedankt voor de suggestie :+1: en ja die AP, kwijl kwijl…

1 like

ik snap hem! :smile:

1 like

Als je in de blancpain wilt blijven staat een mooie ff bij william wien in je prijsklase

http://www.wwwatches.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2444&Itemid=27

staat er al heel lang volgens mij

Ja al een poosje geloof ik.
Maar ik denk dat hij in aanmerking komt in dit topic.

Van die bezel van die bp lopen de rillingen over m’n rug

Ja deze staat echt al jaren te koop volgens mij. Stoer ding maar vind die bezel ook echt niet mooi helaas.

Vet, cool, sjiek, lijp

1 like

Ik denk echt dat je op zoek moet naar een aqua terra in 38,5 mm.

Haha, dacht al dat je dat bedoelde, dikke shit ouwe :joy:

Haha, ja had eigenlijk in eerste instantie voor die variant moeten gaan. Maar ach, dan had jij nu niet die mooie golf gehad :grin: ik heb de 38,5mm versie wel eens gepast maar vond deze toen erg hoog op de pols liggen.

Ja,het moet je smaak zijn…maar ik denk ik laat het even weten :+1:

1 like