Vandaag Rik, ontmoet helaas even snel vanwegen tijdgebrek maar leuke deal gesloten en ben blij met Omega. Rik bedankt.
Op Rik kun je altijd rekenen voor een vlotte en nette deal en ditto afhandeling. Was weer top gozer!
HFLE inschrijving overgenomen. Ik werd snel te woord gestaan. Bedankt.
Ook hier een zeer positieve ervaring met Rik.
Snel schakelen ,prima communicatie.
Dank je wel Rik
Eerste aankoop op HF via Rik @GMTplus1 gedaan. Beetje spannend voor mij maar gewoon een dikke prima. Goede en vlotte communicatie, snel bezorgd en alles geleverd zoals beschreven. Een topper! Ik had het kunnen weten, gezien alle positieve feedback hierboven. Hartstikke bedankt en tot een volgende keer.
Snel, correct en vriendelijk.
Top!
Deze week heb ik een mooie Citizen duiker overgenomen van Rik @GMTplus1 en dat was wederom een uitstekende ervaring De deal was binnen 5 minuten beklonken en het horloge goed verpakt en snel in huis.
Tot een volgende! Matthijs
159 reviews (nu 160) en ik heb ze niet eens hoeven lezen om er van overtuigd te zijn dat ze allemaal positief zijn! Ik stuurde Rik @GMTplus1 een berichtje omdat ik zag dat hij een leuke oranje tropic had als extraatje bij een te verkopen horloge. Misschien mocht ik het wel los kopen? En een dag later lag het al in de bus Mooi snel geregeld en ik helemaal blij
Vandaag een Omega Planet Ocean overgenomen van Rik @GMTplus1 en bij hem thuis opgehaald (NA topic volgt nog ).
Heldere en snelle communicatie, hartelijke ontvangst en het horloge is precies zoals hij in de advertentie beschreven had.
Goede service ook: Rik heeft ter plaatse de horlogeband op maat gemaakt voor me .
Rik is duidelijk een liefhebber van horloges, hij is net als veel forumleden besmet met het horlogevirus .
Aanrader!
Een Breitling over genomen van Rik , @GMTPlus1 , snelle deal gemaakt en zeer snel verzonden !
Bedankt Rik en op naar de volgende ?
Vandaag een horloge gekocht van Rik, @GMTplus1 , horloge was zoals beschreven, nieuwstaat, citizen attessa. Rik is horlogeliefhebber, is vriendelijk en komt afspraken na. Veel dank voor het mooie horloge, ben er blij mee.
Vandaag een mooie Grand Seiko mogen overnemen van Rik @GMTplus1 , na een flink stuk in de auto vanuit Zuid Limburg aangekomen in Zeewolde. Na een kort gesprek was de deal snel rond! De ING wilde helaas niet meewerken maar Rik vertrouwde me om met het horloge huiswaarts te keren. Uiteindelijk op het tankstation de betaling kunnen volbrengen eind goed al goed!
Mooie watchwinder overgenomen van @GMTplus1 , die is gisteren in perfecte conditie aangekomen-- maar dat zal met zo’n mooi track record niemand verbazen. Thanks voor de deal Rik!
Via @GMTplus1 mijn Formex Reef compleet gemaakt met het juiste bandje. Woont lekker om de hoek dus snel ophalen kon. Top communicatie en transactie. Dank je Rik!
Vandaag bij @GMTplus1 , Rik een hele mooie Grand Seiko opgehaald , een warm ontvangst , heerlijke bak koffie . Rik heeft het bandje voor me op maat gemaakt betaling ging makkelijk middels een betaalverzoek.
Een zeer positieve ervaring.
Rik nogmaals bedankt !
Bert
Rik is een aanrader. Behulpzaam en doortastend. Fijne ervaring met hem als verkoper🙂!
Vandaag een zeer fraaie spb383 opgehaald. Horloge was erg goed en zeer boom proof verpakt door @GMTplus1
Hele fijne afhandeling, echt ouderwets horlogeforumstyle, fijn.
Zeer aan te raden om zaken te doen met Rik.
Vandaag een horloge bandje binnen gekregen van @GMTplus1. Fijne communicatie en snel op de post gedaan. Bedankt Rik!
Vanmiddag bij Rik (@GMTPlus1) mijn voorlopig vijfde Astron opgehaald, een uitvoering waar ik al best lang op zat te azen. De deal met Rik voelde gelijk vertrouwd door de vlotte afhandeling en de communicatie. Ik had eigenlijk helemaal niet anders verwacht, maar toch het vermelden waard. Ook leuk dat we na al die jaren even kennis hebben kunnen maken, dat hoort wat mij betreft ook bij onze hobby … leuke mensen ontmoeten.
Een vijf uit vijf sterren ervaring!
Dank je wel Rik en tot de volgende.