Horloge gekocht van @GMTplus1. Vlotte communicatie, geduldig en een goede deal!
Onze Rik weer een horloge afhandig gemaakt. Voor de zoveelste keer. En zoals gewoonlijk prima voor elkaar! Tot de volgende
Gisteren eindelijk weer eens met @GMTplus1 om de tafel gezeten en meteen een deal gedaan. Het was te lang geleden en goed te zien, dat je jouw plaats in deze wereld fysiek weer zo goed inneemt Rik!
Het mag geen verrassing zijn met dit aantal ervaringen, maar ook ik heb een horloge mogen verkopen aan @GMTplus1
De deal was snel beklonken, het geld direct binnen en het horloge heb ik de dag erna verstuurd. Top
Weer eens een deal gedaan met Rik. Daar kun je mee door 1 deur. Topper Rik.
Leuke dresser overgenomen van Rik.
Hartelijk ontvangen aan de keukentafel en horloge precies zoals omschreven. Top!
Bedankt
Wederom bij Rik geweest, dat was de tweede keer deze week.
Ook nu weer een soepele deal. Alles perfect geregeld.
Voorlopige kom ik niet meer hoor!
Watchwinder van Rik overgenomen. Supersnel geleverd en ik werd (ondanks dat het om een financieel maar kleine transactie ging) zeer nauwkeurig op de hoogte gehouden. Helemaal top dus!
Horloge gekocht van Rik. Alles soepel, duidelijke afspraken. Bedankt!
Ik sluit mij aan bij deze (lange) rij mooie Chronomaster overgenomen van @GMTplus1 snelle en bombproof verzending en vriendelijke communicatie
Vandaag een prachtige GS bij Rik gekocht. Erg netjes en goede communicatie.
Vandaag Rik, ontmoet helaas even snel vanwegen tijdgebrek maar leuke deal gesloten en ben blij met Omega. Rik bedankt.
Op Rik kun je altijd rekenen voor een vlotte en nette deal en ditto afhandeling. Was weer top gozer!
HFLE inschrijving overgenomen. Ik werd snel te woord gestaan. Bedankt.
Ook hier een zeer positieve ervaring met Rik.
Snel schakelen ,prima communicatie.
Dank je wel Rik
Eerste aankoop op HF via Rik @GMTplus1 gedaan. Beetje spannend voor mij maar gewoon een dikke prima. Goede en vlotte communicatie, snel bezorgd en alles geleverd zoals beschreven. Een topper! Ik had het kunnen weten, gezien alle positieve feedback hierboven. Hartstikke bedankt en tot een volgende keer.
Snel, correct en vriendelijk.
Top!
Deze week heb ik een mooie Citizen duiker overgenomen van Rik @GMTplus1 en dat was wederom een uitstekende ervaring De deal was binnen 5 minuten beklonken en het horloge goed verpakt en snel in huis.
Tot een volgende! Matthijs
159 reviews (nu 160) en ik heb ze niet eens hoeven lezen om er van overtuigd te zijn dat ze allemaal positief zijn! Ik stuurde Rik @GMTplus1 een berichtje omdat ik zag dat hij een leuke oranje tropic had als extraatje bij een te verkopen horloge. Misschien mocht ik het wel los kopen? En een dag later lag het al in de bus Mooi snel geregeld en ik helemaal blij