GMTplus1

Gisterenmorgen heel vlot tot een deal gekomen en vandaag stond PostNl al voor de deur met een bomproof verpakte doos met daarin een heel mooi horloge, volledig zoals beschreven in de advertentie.

Rik is een absolute aanrader om zaken mee te doen!

2 likes

Horloge verkocht aan @GMTplus1, hele leuke en ongecompliceerde deal :clap:t2:

2 likes

Vandaag m’n maatje Rik weer eens live gezien. De laatste keer was in mindere omstandigheden dus het was geweldig om hem deze keer zo monter, en fris & fruitig te ontmoeten. :muscle: Leuke ruildeal gedaan. Geniet van de prachtige GS @GMTplus1 :ok_hand:

2 likes

Snelle bliksemdeal gemaakt met Rik @GMTplus1, alles volledig naar wens! Supersnelle betaling, prettige communicatie, de mm300 heeft een waardig nieuw thuis gevonden. Veel plezier ermee!

2 likes

Heel fijne en soepele overname van een G-shock! Bedankt @GMTplus1.

1 like

Horloge overgenomen van @GMTplus1 aka Rik en zoals altijd ging dat vlekkeloos. Het horloge is in uitstekende staat, ik ben zeer tevreden!

1 like

Een mooie Farer Worldtimer overgenomen van Rik (GMTplus1) !
Mooie deal gemaakt en zeer snelle levering en zoals beschreven als nieuw :+1:
Aanrader om zaken mee te doen, nogmaals bedankt Rik !:ok_hand:

2 likes

Hier wederom ze zoveelste tevreden deal met Rik achter de rug. Dat er nog maar veel mogen volgen. @GMTplus1 krijgt ook deze sticker van me:

images(4)

1 like

Vandaag een leuke deal gemaakt met Rik aka @GMTplus1 alles zoals omschreven en snel een deal kunnen maken, een aanrader dus :+1:

1 like

Hier ook een goeie ervaring met Rik @GMTplus1 ! Goeie communicatie en de betaling ging vlot, aanrader :+1: Bedankt voor de overname!

1 like

Ik heb een aantal bandjes van @GMTplus1 overgenomen. Vlotte en heldere communicatie en snelle verzending. :+1: bedankt Rik!

1 like

Fijne vlotte deal met Rik gedaan.
Wederom alles correct en vlotjes verlopen :ok_hand:

1 like

Deal gedaan met Rik.

Gewoon perfect zoals het hoort. Fijn contact, wederzijds begrip en onberispelijke verzending.

:+1::+1:

2 likes

Wederom een deal met Rik @GMTplus1 gedaan vandaag.
Verliep weer zeer soepel.
Dikke aanrader :+1:

1 like

Schroevendraaier overgenomen van Rik (@GMTplus1), war een snelheid heeft die gozer :laughing:
Dank Rik! Graag weer :+1:t2:

1 like

Ook ik heb een deal gedaan met Rik, een prachtige chronomaster is mijn kant opgekomen. Goede communicatie, snelle reacties en perfect verzonden. Zoals bekend: een aanrader.
Bedankt.

1 like

Weeral een vliegensvlugge deal gesloten met Rik aka @GMTplus1
Fijn zaken doen zo! :ok_hand:

1 like

Bandje overgenomen van @GMTplus1. Deal was in 2 minuten rond en twee dagen later lag het bandje op de mat. Super zo!

2 likes

Molequin bandje overgenomen van @GMTplus1, super fijne communicatie en hield zelfs rekening met mijn vakantie tijdens het verzenden. Erg fijn zaken doen met Rik!

1 like

Mooie en leuke ruildeal gedaan met Rik @GMTplus1, snel en direct en zoals vorige deals erg soepel :ok_hand:t2:

1 like