GMTplus1

Rik’s Damasko gekocht. Hoewel ik deze niet lang heb gehad was het een zeer aangename deal. Fijn ontvangen en het horloge zoals beschreven!

:+1:

1 like

Rik @GMTplus1 heeft de Omega Speedmaster X-33 die ik van hem kocht weer teruggekocht. Wederom een zeer goede ervaring, en leuk om hem weer met de Speedmaster te herenigen!

Grt, Matthijs

2 likes

Vorige week super snelle deal(tje) gedaan met Rik @GMTplus1. Hij had bandpennen voor Oris Aquis te koop. Binnen half uur was de deal rond en deze zijn gisteren ontvangen!

Super communicatie!

gr Folkert

1 like

Afgelopen weekend een Magrette verkocht aan @GMTplus1. Erg soepele communicatie en vlotte betaling. Zou ik zeker weer zaken mee doen!

2 likes

Horloge bandje gekocht van GMTplus1.
Netjes verzonden, niets op aan te merken.
Keurig verpakt.

Bedankt Rik…

1 like

Afgelopen weekend een Magrette verkocht aan @GMTplus1. Erg soepele communicatie en vlotte betaling. Zou ik zeker weer zaken mee doen!

2 likes

@GMTplus1 heeft van mij een horloge gekocht; snelle en duidelijke communicatie, evenals zeer snelle betaling. Zou het zo weer doen :+1:

1 like

Bandje overgenomen van @GMTplus1, snelle en correcte afhandeling :+1:

1 like

Mooie squale overgenomen van @GMTplus1
Aanrader en wie weet tot een volgende keer Rik.

1 like

Het was weer eens de hoogste tijd voor een horloge deal tussen mijzelf en Rik @GMTplus1. Deze keer voor de overname van een Damasko DA46. :wink: Zoals altijd was het weer zeer gezellig en aangenaam ouwehoeren over de gezamenlijke hobby met een bakkie erbij. Top :+1:

2 likes

Deze deal vandaag weer omgedraaid. :sunglasses:

Met Rik is zaken doen en afspraken maken zoals met geen ander op HF…buitengewoon correct, prettig en plezierig altijd weer. Thx Rik. :+1:

1 like

Vanmiddag met @GMTplus1 gezellig een bakkie gedaan, met als bedoeling elkaars “vaste collecties” te besnuffelen. We hadden dat twee weken geleden afgesproken maar van die “vaste collecties”, bleek wederzijds al geen sprake meer te zijn… :sweat_smile:
Lang verhaal kort; Rik vond een nieuwe liefde en ik hervond twee oude liefdes…:heart_eyes: Bedankt voor de gezelligheid Rik en anytime again! :+1:

3 likes

Vanmiddag bij Rik langs gereden om het horloge dat hij van mij over heeft genomen langs te brengen. Aardige vent en super snelle en duidelijke communicatie! Veel plezier met de Planet Ocean!:+1:

2 likes

Net bij Rik een Breitling opgehaald en na vele deals via de post nu persoonlijk met Rik gesproken. Mooi om te zien dat hij met stappen vooruit gaat in zijn revalidatie en leuk kennis gemaakt te hebben.

De deal was snel beklonken dus een aanrader en zal ook zeker niet de laatste deal zijn :+1:t2:

2 likes

Ik heb van Rik een horlogedoos overgenomen .
Ging via de post , perfecte doos voor me klokjes .Bedankt .
Excuus voor de late reactie .
Bert .

1 like

Wederom een mooi horloge gekocht van @GMTplus1. Prettige communicatie, snelle afhandeling, kortom kan ik iedereen aanbevelen zaken te doen met Rik.

1 like

Een mooi doosje gekocht van @GMTplus1. Deal, communicatie en verzending verliepen allemaal geheel naar wens! Bedankt Rik!

1 like

Astrologische voorspelling 2021 … eindig of begin het jaar met een nieuw horloge. Seiko Astron is back! Dank je wel @GMTplus1 … 5 sterren en triple A voor deze (top)verkoper :raised_hands:t5:

3 likes

Bijna 5 jaar na de eerste keer een deal gesloten te hebben met Rik, gisteren wederom een deal gemaakt en een Bell & Ross overgenomen van hem.

Het contact vooraf is gewoon goed en duidelijk, en de overdracht ook dik in orde. Wederom dus een geslaagde deal, dank Rik!

1 like

Mooie Seiko marine master overgenomen van
@GMTplus1 top en snel binnen
En vind hem zeer mooi
Toffe horloge super blij mee :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like