GMTplus1

Oris aquis overgenomen van Rik, positieve ervaring :ok_hand:

1 like

Deze week een Farer Carter II overgenomen van Rik @GMTplus1 :slightly_smiling_face:

Dit was echt- zonder overdrijven- een topervaring! Het pakje was al op de bus voordat het geld bij Rik was bijgeschreven en daarnaast absoluut ‘bullet proof’ verpakt. Gewoon super goed! :+1::relaxed:

De topreputatie van Rik is hier allang bekend, maar ik wil dat dan hierbij nog graag even bevestigen!

Dankjewel Rik en graag tot een volgende keer! :slightly_smiling_face:

1 like

Een mooie Casio Oceanus overgenomen van @GMTplus1 . Fijne communicatie en achteraf niet te beroerd om even mee te denken bij het op maat maken van de band.

+1 ervaring :smiley:

2 likes

Mooi donker gelakt houten doosje overgenomen met zichtvenster van Rik. Erg blij mee. Snelle communicatie, snel en goed verzonden. Aanrader om zaken mee te doen !

Horloge gekocht van @GMTplus1. Was eigenlijk al uit de verkoop. Maar prima koop gedaan. Snelle communicatie, keurig verpakt en verzonden en nu een topper in de collectie bij mij erbij. Bedank nogmaals Rik!

1 like

Horloge overgenomen wat volledig overeenkwam als in de advertentie. Aanrader dus! :+1:

1 like

Had een topic gestart over pushpennen, krijg een mailtje van @GMTplus1 dat hij nog een paar over heeft. adres doorgegeven en meteen gestuurd, wilde nog geld overmaken, maar vroeg er niks voor! heel erg bedankt voor de pushpennen! echt een super aardige man!

3 likes

Vandaag een zeer fraai horloge overgenomen van @GMTplus1. Ben zeer in mijn nopjes. Rik heeft de band even voor mij op maat gemaakt omdat mijn horlogespulletjes in Suriname liggen.

2 likes

Timegrapher overgenomen. Werkte prima en goed verpakt. Bedankt

Sure? :thinking:

Mooi bandje overgenomen van @GMTplus1, prettige communicatie en vlotte afhandeling. Aanrader!

1 like

Band en sluiting verkocht aan Rik @GMTplus1. Prettig contact met heldere communicatie. Kan Rik dan ook van harte aanbevelen.

1 like

Band en sluiting overgenomen, ging allemaal prima en snel :smile:
Nogmaals bedankt Rik, ben er blij mee!

1 like

Horloge gekocht van Rik.
@GMTplus1 is hem langs komen brengen, waarvoor mijn dank!

Leuk gesprek en een aangename deal. Tot de volgende!

1 like

Horloge verkocht aan Rik :slight_smile:
Leuk contact, prettig en betrouwbaar forumlid. Aanrader :+1:

1 like

Horloge gekocht van Rik. Alles prima en supersnel verlopen !

1 like

Mooie Omega Speedmaster X-33 gekocht van Rik. Prima transactie geweest en waarschijnlijk een snelheidsrecord want er zat niet meer dan 2 uur tussen het overmaken van geld en ontvangst van track/trace nummer :+1::+1:

Tot een volgende keer, Matthijs :ok_hand:

1 like

Van @GMTplus1 de NA Christopher Ward C60 Trident Pro 600 Vintage aangeschaft.

Ik zat nog even vol twijfels en Rik had alle geduld en reageerde vlot en vriendelijk op al mijn onzinnige twijfel berichtjes.

Nadat de knoop was doorgehakt was alles super vlug geregeld en verstuurd.

Thuis een zeer goed verpakt horloge in ontvangst mogen nemen waarbij een begeleidend schrijven van Rik was toegevoegd. Zeer attent en gaf ook een stukje positieve beleving bij de aanschaf. Hulde.

zie je iets te koop staan van deze beste man en het is wat je zoekt, DOEN!

1 like

Gisteren bij mij thuis een horloge aan @GMTplus1 overgedragen, met even weer eens een babbeltje over… horloges.:sunglasses:
Gezellig en hoop dat je geen griepje hebt overgepakt Rik. Heel veel plezier met de NA gewenst en anytime again!:+1:

2 likes

Dit weekend Rik @GMTplus1 op bezoek gehad (Den Haag als tussenstation onderweg naar Chris @Thapapper :sunglasses:) voor de overdracht van zijn prachtige blauwe Grand Seiko SBGX065. Zeer gezellig over de hobby geleuterd. Ik voorzie herhaling in de toekomst…:laughing:

Thx Rik :+1:

2 likes