NA Christopher Ward C60 Trident Pro 600 Vintage

Begin met @GMTplus1 te bedanken voor het aanbieden van dit prachtstuk.
Al koop ik niet snel gebruikt deze ronde heb ik een heel juiste keuze gemaakt want JEETJE wat een ontzettend mooi horloge is dit zeg. Qua afwerking en looks echt een top horloge. Wat ik super leuk vind is de seconde wijzer, je ziet direct over welk merk we het hebben!

Zoals @wezel al eerder benoemde

Meteen even het rijtje waar we het over hebben, daarna weer verdr met het verhaal en daarna jaja de foto,

Het rijtje:
Merk: Christopher Ward C60 Trident Pro 600 Vintage met prachtig opgelegde vintage ogende indicaties.

Diameter: 43mm, 22mm lugs

Uurwerk: ETA 2824-2 of Sellita equivalent.

Mat zwart ceramische bezel!

Ik heb zowel leer als een stalen bracelet erbij. Maar ik gok dat ik deze vooral op leer ga dragen. Beter in stijl naar mijn gevoel.

Ik heb al erg lang deze op mijn lijstje staan.
Gewoon zo eentje van ja die wil ik wel eens hebben.
Maar zoals altijd is dan de prio niet hoog genoeg en komen er elke keer andere dingen of horloges tussen waardoor er maar geen aanschaf komt.

Tot nu, hij kwam in het blauwe gedeelte voorbij, geheel compleet, super staat en ook nog eens met het logo op de juiste plek.

BAM twijfels.
Wel, niet, wel, niet???

JAAAAAAA doen, voor die ā€œpaarā€ centen moet ik nu niet gaan lopen twijfelenā€¦ Maar ik wil ook nog een nieuwe Orisā€¦ehhhhhhhhā€¦
DOEN Mozaiek, DOEN!!!

Dus gewoon gedaan.

2 dagen later ging de deurbel en het horloge werd bezorgd.
Bij het uitpakken zat een erg leuk briefje van @GMTplus1 watik als super attent ervaarde.

Snel verder met uitpakken en jongens echt wat verbaasde mij dit horloge. Waarom niet VEEL eerder gekocht.
Wat een pracht stuk zeg!
De foto,s van chr ward zelf doen het horloge ten nadele want hij is 10x mooier dan welke foto van hun zelf dan ook!

Ik ben er SUPER blij mee, voor leuk geld een geweldig horloge erbij.

WAUW.

de foto,s





!

d1bb76bbf48c31f968ea10bf3d8084f8a66778f3_1_375x500

38 likes

Mooi man! De lederen band was voor mij ook een verrassing, kleurt er goed bij en super comfortabel! :ok_hand:

Klopt, wat een fijn bandje en oogt geweldig.
Nu moet ik ook bekennen dat ook de bracelet van een heel erg goede kwaliteit is.
Maar leer past mijn inziens beter bij de vintage look die bij dit horloge wel de bedoeling is.

Zat met eenzelfde dilemma,uiteindelijk niet gedaan.Maar met het zien van deze NA toch wel een beetje spijt.Geniet ervan, schitterend horloge

1 like

HĆ©Ć©l mooi

Mooie klok man!
Veel draagplezier :+1:

Hier ook spijt :persevere::persevere::persevere::persevere:

Fraaie duiker ditā€¦ enjoy!

Vind ik een van de mooiste chr. Wardā€™s :ok_hand:
Het was dat de horloge pot leeg was anders had ik ook moeite deze te weerstaan :grin:

1 like

De prijs/kwaliteit van Christopher Ward horloges is imo bijzonder goed. Veel draagplezier van dit pracht exemplaar!

1 like

Mooie klok zeker gezien de prijs. Ik hield hem ook in de gaten. Veel plezier ermee!

1 like

Kun je helemaal straks in stijl naar Aquaman :nerd_face:

Moest ff google erbij pakken maar idd, ā€˜a must doā€™ om naar die film te gaan met dit horloge om de pols. Lijkt me duidelijk.:grin:

2 likes

Yeah right, geef het maar gewoon toe. Niks om voor te schamen. :nerd_face:

:wink:

1 like

Dat is een mooie !
Die wat gelige opgelegde indexen,geven dit horloge een wat vintage uitstraling.
En op die leren band is hij prachtig.
Goede aankoop :ok_hand:

1 like

Erg mooi! Zowel op leder als staal genieten.
Veel plezier ervan.

Veel plezier ermee! Christopher Ward horloges zijn super, zeker voor de prijs.

Mooi hoor, veel plezier ermeešŸ‘ŒšŸ¾

Mijn beste,

Chapeau!!
Ziet er fantastisch uit!!
Combinatie met de lederen band staat hem bijzonder goed!!
Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Veel draagplezier toegewenst met de CW Trident!
Geniet ervan :+1: