Begin met @GMTplus1 te bedanken voor het aanbieden van dit prachtstuk.
Al koop ik niet snel gebruikt deze ronde heb ik een heel juiste keuze gemaakt want JEETJE wat een ontzettend mooi horloge is dit zeg. Qua afwerking en looks echt een top horloge. Wat ik super leuk vind is de seconde wijzer, je ziet direct over welk merk we het hebben!
Zoals @wezel al eerder benoemde
Meteen even het rijtje waar we het over hebben, daarna weer verdr met het verhaal en daarna jaja de foto,
Het rijtje:
Merk: Christopher Ward C60 Trident Pro 600 Vintage met prachtig opgelegde vintage ogende indicaties.
Diameter: 43mm, 22mm lugs
Uurwerk: ETA 2824-2 of Sellita equivalent.
Mat zwart ceramische bezel!
Ik heb zowel leer als een stalen bracelet erbij. Maar ik gok dat ik deze vooral op leer ga dragen. Beter in stijl naar mijn gevoel.
Ik heb al erg lang deze op mijn lijstje staan.
Gewoon zo eentje van ja die wil ik wel eens hebben.
Maar zoals altijd is dan de prio niet hoog genoeg en komen er elke keer andere dingen of horloges tussen waardoor er maar geen aanschaf komt.
Tot nu, hij kwam in het blauwe gedeelte voorbij, geheel compleet, super staat en ook nog eens met het logo op de juiste plek.
BAM twijfels.
Wel, niet, wel, niet???
JAAAAAAA doen, voor die āpaarā centen moet ik nu niet gaan lopen twijfelen⦠Maar ik wil ook nog een nieuwe Orisā¦ehhhhhhhhā¦
DOEN Mozaiek, DOEN!!!
Dus gewoon gedaan.
2 dagen later ging de deurbel en het horloge werd bezorgd.
Bij het uitpakken zat een erg leuk briefje van @GMTplus1 watik als super attent ervaarde.
Snel verder met uitpakken en jongens echt wat verbaasde mij dit horloge. Waarom niet VEEL eerder gekocht.
Wat een pracht stuk zeg!
De foto,s van chr ward zelf doen het horloge ten nadele want hij is 10x mooier dan welke foto van hun zelf dan ook!
Ik ben er SUPER blij mee, voor leuk geld een geweldig horloge erbij.
WAUW.
de foto,s
!