GMTplus1

Gisteren een nieuwe speler in m’n theater voor het voetlicht vandaan gesleept en terug naar het theater van @GMTplus1 laten vertrekken. Mooi om te zien dat hij daar meteen weer een hoofdrol kreeg Rik.:+1:

2 likes

Horloge bandje gekocht van GMTplus1.
Netjes verzonden, niets op aan te merken.
Keurig verpakt.

Bedankt Rik…

En alweer een goede deal met Rik. Horloge is echt in top staat en de verpakking was bombproof! Tot de volgende :grin:

1 like

Sympathiek als hij is, heeft @GMTplus1 het mogelijk gemaakt om de nieuwe hoofdrolspeler toch alsnog weer in mijn theater te mogen verwelkomen. Dank je wel Rik voor deze top actie, leden van dit kaliber kan dit forum niet genoeg hebben!:+1::+1::+1:

4 likes

Minimaal 64 prettige deals, en maak er nu maar 65 van. Zeer vlotte deal gedaan met deze draaideurflipperaar, niks dan lof. Rik is een topper! :+1: :punch:

1 like

Vlotte deal gemaakt met Rik, erg prettige ervaring :+1:

1 like

Vandaag Rik’s Damasko DA46 overgenomen (gaat hij spijt van krijgen!) na f2f contact. De communicatie was vlot en duidelijk. Later kreeg ik zelfs nog een bericht van Rik dat ik 20 euro teveel had betaald en hij wilde het graag terugstorten. Zo’n eerlijkheid maakt je dag helemaal goed (naast het horloge haha).

Gr. Quan

3 likes

Bandje overgenomen van Rik in een vlotte en prettige transactie.

1 like

Onderhandeld op het scherpst van de snede… leuke deal, zonder fratsen. Graag nog eens tzt! :+1:t2:

1 like

Vandaag mijn eerste aankoop van 2018 mogen ontvangen van @GMTplus1. Heerlijke citizenduiker en met stip de vlotste deal en verzending EVER! Sneller dan Bol :slight_smile:

1 like

Zojuist een MN strap van @GMTplus1 mogen overnemen omdat ik al veel te lang op de mijne wacht… Vriendelijk als altijd, heeft Rik hem in mijn theater afgeleverd en nog veel vriendelijker mocht ik (geheel onverwacht) tevens meteen een nieuwe hoofdrolspeler verwelkomen!

Als vanouds weer helemaal top Rik en hoewel eigenlijk inmiddels onnodig te vermelden; absoluut een heel sociale aanrader and anytime again!:+1::+1::+1:

4 likes

Vanmiddag mijn Colt aan Rik @GMTplus1 persoonlijk overhandigd. Leuk om even face 2 face met een liefhebber over horloges te praten. Communicatie, betaling en overdracht waren allemaal top! Ik zou zo weer een deal met Rik doen👍
Veel plezier ermee!

2 likes

Colareb bandje overgenomen van Rik en top als altijd. Snel en netjes!

1 like

Leuke deal met Rik gemaakt. Horloge was exact zoals omschreven. Verzending verliep spoedig en was uitzonderlijk… “dacht dat er een nieuwe TV werd afgeleverd” :wink:

dikke duim voor Rik !

1 like

Gisteravond van @GMTplus1 een belangstellend berichtje over één van de spelers in mijn theater ontvangen, vandaag stond de taxi al voor en is hij alweer naar Rik’s theater vertrokken. Ik hoefde er niet eens thuis voor te zijn…:joy:
Het leven is al jachtig genoeg Rik, volgende keer eerst weer een kopje koffie! :+1:

1 like

Van Rik een prachtig boekwerk overgenomen. Hij was in de buurt dus was zo vriendelijk om 'm bij mij te droppen. En vervolgens bied ik niet eens een kopje koffie aan…shame on me. :scream: Volgende keer een dubbele Rik :coffee: :coffee:

Thx :+1:

2 likes

Gisteren een Pb gekregen omtrent de Ginault en de deal was daarna zo beklonken. Zeer snel opgestuurd en zoals omschreven het horloge ontvangen :+1:t2:

Zal vast niet de laatste keer zijn…bedankt weer en een aanrader !

1 like

Vandaag samen met m’n meisje heerlijk in het zonnetje met @GMTplus1 gekletst over horloges en met name een GS, die dan ook om mijn pols het pand heeft verlaten.:blush:
Tevens een mooi horlogeblad met mee gekregen van Rik, kortom weer een geweldige dag. Thanks Rik en tot de volgende keer!:+1:

3 likes

Zojuist een Peli Case overgenomen van @GMTplus1. Rik was zo vriendelijk om de case zelf te brengen.

Nette communicatie, snelle overdracht en de Case is meer dan prima.

Rik bedankt en volgende keer een bakkie!

2 likes

Leuke deal met @GMTplus1 gemaakt…

Zoals gewend weer ‘bomb proof’ verpakt :ok_hand:

Bedankt Rik voor dit coole horloge!! :sunglasses::star_struck:

2 likes