GMTplus1

Gister een koop overeen gekomen en vandaag al om de pols. Prettige en vlotte communicatie, en zeer snel gehandeld door @GMTplus1, bedankt!

1 like

Zojuist een band met mooie vouwsluiting van @GMTplus1 gekocht.
Wederom prima communicatie en een goede deal met een snelheid waarvan ik wilde dat de regen ermee vertrokā€¦ :grin:
Absoluut een aanrader!:+1:

3 likes

Vanavond een Damasko da46 van Rik overgenomen. Snelle reactie op berichten en daarna vriendelijk ontvangen door iemand met veel passie voor deze hobby.
Met een horloge, zoals beschreven, in uitstekende staat om de pols weer huiswaarts gekeerd.

1 like

Bandje verkocht aan Rik, maar ik kan niet meten en heb een extreem slecht geheugen blijkt nu.
Bandje was kleiner dan ik hem had voorgespiegeld. Ik schaam mij diepā€¦

Maar Rik neemt het sportief op en heeft na mijn uitgebreide excuses zijn hit-squad weer teruggeroepen.
Dank Rik, heel veel dank :pray:

1 like

No worries :smiley:

1 like

Casio oceanus overgenomen van Rik, snelle reactie op berichten nog snellere verzending en het horloge was perfect verpakt. Het was zeer prettig zaken doen met rik. :+1::+1:

1 like

Een mooie motorrit bracht me vanmiddag bij @GMTplus1 en tijdens een heel gezellig gesprek, een smetteloos 36 mm horloge voor mā€™n vriendin overgenomen voor een keurige prijs. Als klap op de vuurpijl nog een paar mooie horloge bladen mee gekregen ook, helemaal top!:+1::+1::+1:
Hartelijk bedankt Rik en anytime again!

1 like

Horloge terug verkocht aan @GMTplus1, net zoals de vorige keer erg fijne communicatie en transactie. Zeker een aanrader om zaken mee te doen! :slight_smile:

1 like

Nog even en het begint een gewoonte te worden, op zondag even naar de polder voor een praatje en een aankoop van @GMTplus1.:joy:
Wederom bedankt Rik, ben net zo blij met de werkelijk nieuwe aanwinst als mā€™n vriendin met haar ā€œlieffieā€.:+1:

3 likes

Leuke ruildeal gedaan met Rik, erg duidelijke en snelle communicatie en 2 dagen later ligt het horloge bij je thuis :+1:t2:

Bedankt Rik en wat mij betreft dus een aanrader !

1 like

Vanmiddag de Farer Carter GMT bij Rik opgehaald. Wederom een positieve ervaring, en leuk nu Rik in persoon te zien! Bedankt @GMTplus1 ! Ik ben er blij mee! Tot de volgende deal :wink:

2 likes

Een hele mooie en gave Nite Alpha T100 van Rik @GMTplus1 overgenomen. Het was weer super verpakt en ook snel geregeldšŸ–’
Rik laat je niet in het donker staan in ieder gevalšŸ˜‚

Bedankt weer voor deze mooie en snelle deal!!

2 likes

Hele mooie Pelicase gekocht van @GMTplus1 die hij zelf heeft ingedeeld. Eindelijk geen gedoe meer als ik een paar horloges ergens mee naartoe wil nemen. Bedankt Rik! Ziet er top uit.

1 like

Vandaag tijdens een heel plezierig bezoekje van @GMTplus1 een nieuwe speler voor mijn theater verwelkomd en een andere speler weer naar huis laten vertrekken.:grin:
Bedankt maar weer Rik en tot over een week of twee?:joy:

3 likes

Mooie ruil gemaakt met Rik, @GMTplus1. Fijn contact gehad weer met deze betrouwbare koper/verkoper. :+1:t2::+1:t2:

1 like

Ja, HF meeting :blush:

1 like

Fijne deal gesloten met @GMTplus1 :+1:
Prettige communicatie en snel betaald.
Bedankt @GMTplus1

1 like

Horloges overgenomen/terug gekocht van Rik (@GMTplus1) en zoals de vorige keren prima geregeld en snel en zeer goed verpakt opgestuurdā€¦

Dus weer een positieve ervaring. Thanks :+1:t2:

2 likes

Hier ook een zeer positieve aankoop. Goed verpakt verzonden en goede communicatie. :thumbsup:

1 like

Bloedmooie Kemmner overgenomen van Rik en ik kan alleen maar positiefs melden.

Na mijn bloedsnelle betaling kwam het horloge ook in sneltreinvaart op me af. Ondertussen was de communicatie ook top.

Rik is een echte aanrader om zaken mee te doen! :ok_hand:

2 likes