GMTplus1

Tweede deal met Rik.
Eerste f2f overdracht en tweede keer verzonden.
Duidelijke communicatie. Het verzonden horloge was bomproof verpakt.
Beide keren de horloges exact zoals omschreven.

Goed zaken doen.

1 like

Ik heb een stalen Citizen bracelet voor een scherpe prijs van Rik (@GMTplus1) overgenomen.
Goeie communicatie, snelle verzending en goed verpakt.
Perfecte deal dus, waarvoor dank.

1 like

Toevallig de Squale van Rik kunnen overnemen, aardige man, snelle communicatie en vlot kunnen afspreken. Helemaal tevreden!

1 like

@GMTplus1 is een man van zijn woord en stelt alles in het werk om het horloge op bestemming te krijgen. Werd op mijn aanvraag verzonden met kiala en daar loopt de verzending onvoorziene vetraging op en toch doet hij alles wat in zijn mogelijkheid ligt om het tot een goed einde te brengen. De HF spirit aan 100%! Thx Rik

1 like

Horloge verkocht aan @GMTplus1

Zeer fijne communicatie en leuke tip ook gekregen voor een eventuele volgende aankoop.

Aanrader dus!

2 likes

Ook hier (wederom) een positieve ervaring met Rik alias @GMTPlus1. Horloge van hem overgenomen en na de betaling is het direct verzonden. Super verpakt en horloge volledig als beschreven. Top, graag nog eens.

Groet, Richard

1 like

Vandaag alweer een Helson overgenomen van Rik @GMTplus1. Communicatie verloopt altijd snel bij hem. Super aardige man. 10/10.:+1:

1 like

Even een positief bericht voor Rik als koper: vlotte communicatie vlotte afhandeling. Duim omhoog!

1 like

En ook hier wederom een prima deal met Rik alias @GMTplus1 gedaan!

Bedankt maar weer!

1 like

Mooi lederen band voor mijn Oris bij Rik @GMTplus1 gekocht. Perfect zoals beschreven, als nieuw! Bedankt RikšŸ‘

1 like

Ook met Gmt Plus 1 zeer fijne ervaring
Uurwerk geruild tussen beide , zeer snelle verzending en het uurwerk was zoals beschreven, echte top aanrader :+1::ok_hand:t6:

1 like

Vandaag een prachtig horloge over genomen van Rik @GMTplus1 , bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen en na een kleine inspectie van het horloge heeft Rik het ook nog even op maat gemaakt zodat ik het meteen om kon doen :heart_eyes:

Wat mij betreft is Rik een absolute aanrader waar je met gerust hart zaken mee kan doen.

Rik hartelijk bedankt en wie weet komen we elkaar nog eens tegen in de toekomst.

M.v.g

Ischa

1 like

Gisteren n.a.v. een opmerking van mij in een topic binnen no time een deal gedaan met GMTPlus1. Het geld stond al op mijn rekening voordat ik de vragen van hem had beantwoord. Prima zaken doen met GMTPlus1. :+1:t3:

1 like

En deze weer terugverkocht, tot ieders tevredenheid :+1:

1 like

Zojuist (na enige aandringen) de Damasko DA46 overgenomen van Rik. Aardige vent, leuke gesprekje en weer naar huis.

Heel blij mee, bedankt!!!

2 likes

Mooi cordovan shell bandje overgenomen. Bliksemsnelle communicatie en uitstekende verzending. Goed ingepakt :+1: Geen slap wc-papier maar bubbeltjesfolie met karton :wink:

1 like

Weer een leuke deal gedaan met @GMTplus1.
Bedankt voor de super snelle verzending RikšŸ‘

Aanraderā€¦ Rik komt zijn afspraken altijd perfect na.

1 like

Mooi horloge over kunnen nemen van Rik @GMTplus1.
Ooit eens geroepen dat ik zijn horloge zo mooi vond en als ie 'm ooit weg zou doenā€¦ :wink:. Sneller dan gepland kwam van het een het ander. Fijne communicatie, prima afhandeling, horloge was als omschreven en bombproof verpakt. :+1:

Kortom, zeer tevreden

3 likes

Het is prettig zaken doen met Rik. Heldere communicatie, vlot en meedenkend. Absoluut een aanrader om van te kopen! Zonder twijfel zou ik een volgende keer weer bij Rik aankloppen. :ok_hand:

1 like

Vanmiddag de Ocean Rover overgenomen van @GMTplus1. Dit was het tweede horloge binnen twee weken, ik moet dus oppassen dat Rik niet mijn hofleverancier gaat worden :wink:
Vlot verlopen deals, aanrader.

Tot de volgende keer :+1:

1 like