Gnis

Horloge verkocht aan Gnis.

Hij meldde me gelijk wat hij maximaal wilde betalen en dat was me eigenlijk te weinig. Echter, de toelichting die erbij werd gegeven heeft mij doen besluiten hem toch het horloge voor die prijs te gunnen.

Er werd vlot een afspraak gemaakt om het te komen halen en betalen hetgeen allemaal prima verliep. Detail: ook deze Omega koper rijdt BMW net als degene die een paar maanden terug m’n Speedy Pro kocht (en ik zelf ook). Toeval?

So far, so good…

Tot mijn verbazing bleek er vrijwel direct na aankoop een defect aan het horloge te zijn welke wij niet hadden opgemerkt. Tsja, je kunt dan als verkoper laf gaan doen en zeggen: “had je moeten controleren bij aankoop” en/of “particuliere-/prive verkoop” dus geen garantie… Maar kom op, zo gaan we hier op HF niet met elkaar om, toch?

Gnis stelde zich steeds netjes op, werd niet boos, begon niets te eisen en in goed onderling overleg is het defect inmiddels opgelost. Hij wilde geen tegemoetkoming in de gemaakte onkosten en de fooi die hij de (gratis) horlogemaker heeft gegeven mocht ik hem ook niet vergoeden. Gelukkig, zo kan het dus ook (nog).

Kortom: een hele dikke vette + voor Gnis!

Grt. Marco

3 likes

Dank je Marco! Wat ik a tegen je zei: hoe sportief jij je hebt opgesteld zo kom ik ze zelden tegen. Je gaf meteen aan dat we het gingen oplossen en dat gaf me een goed gevoel. Echt een horlogeliefhebber en zeker tof dat je mij dit horloge hebt gegund! Sorry dat ik je wellicht een rolberoerte heb bezorgd door te appen dat er een nieuw uurwerk in moest (gebbetje moet kunnen :)) Ik zou je als verkoper aan iedereen willen aanraden en ik drink graag een biertje met je wanneer er een GTG is ergens!

Groeten,
Gnis

Perfecte ervaring met Sing achter de rug. Goede communicatie, snelle betaling. Aanrader om zaken mee te doen!

@Gnis tot de volgende :wink:

1 like

Vandaag horloge verkocht aan Gnis. Live overdracht, op gepaste afstand in de tuin gezeten :sunglasses::sweat_smile:. In de aanloop goed contact, deal was (erg) snel beklonken dus de overdracht was een ontspannen gebeuren.

Sing is een enorme liefhebber en we delen de liefde voor vintage chrono’s. Supergezellig en erg forumwaardig! Onvoorwaardelijke aanbeveling voor deze man! :+1:t2::muscle:t2:

1 like

Gisteren mijn vintage Seiko Pogue verkocht aan @Gnis. Snelle deal gemaakt. Prettig contact bij het ophalen gehad.
Snel en zakelijk afgehandeld.
Kortom een aanrader.

1 like

@Gnis heeft van mij een vintage Seiko gekocht. De communicatie met hem verloopt bijzonder prettig en zelden heeft iemand zo snel een betaling voldaan, hahaha!

Veel plezier er mee, hopelijk bezorgen ze 't horloge morgen al!

1 like

Mooie vintage Seiko verkocht aan Sing @Gnis. We hadden afgesproken bij een hotel in Amsterdam maar mochten niet naar binnen. In het najaarszonnetje even een goede ‘talking watches’ gedaan. Wat een aardige man en wat een gepassioneerd liefhebber en kenner! Kon met afstand van al mijn voormalige vintage Rolex horloges zien of de bezel correct was en wat je er nu voor zou moeten betalen :joy::+1:t2:. Transactie ging flawless. 100% aanrader!

2 likes

Gisteren heeft @Gnis via de veiling voor de KWF met een royaal bod mijn Spinnaker gewonnen. Hulde hiervoor en de verdere afwikkeling hiervan is ook prima verlopen. Een memorabel forumlid met het hart op de juiste plaats!

3 likes