GO PanoInverse

Wat vinden jullie van deze? Er helemaal over of kan het nog net wel?

Ik vind hem wel stoer, maar het is een groot horloge van 42mm die zeer groot uitvalt om de pols.

3 likes

Toch wel flink over de rand wat mij betreft. Het “horlogedeel” is ondanks de grootte van de kast dan weer zó klein uitgevoerd, dat je alsnog je leesbril nodig hebt om te zien hoe laat het is. De plank is hierbij behoorlijk misgeslagen.

Die gestreepte wijzerpkaat vind ik helemaal niets.
Anders had het er denk ik wel leuk uitgezien.

Dat is de wijzerplaat niet, maar de kloof (metalen plaat boven op platine)

1 like

Weer wat geleerd :sunglasses:. Wist de benaming niet.

Ik vind hem mooi. Weer eens wat anders. Kijken hoe laat het is, ben je ook wel snel aan gewend volgens mij.

1 like

Ik zie dit echt als iets voor de leuk erbij. Een echt conversation piece en prachtig om de balans zo te zien. Maar waarschijnlijk draag je hem weinig omdat hij toch te druk en te groot is. Dus als je een ton hebt stuk te slaan aan horloges, is dit wat mij betreft een mooie voor er bij. In alle andere gevallen is het voor mij een nee.

1 like

Maar wat jij zegt: voor dat geld koop ik wel wat anders moois!

Brrrrrr🤢

Ik denk dat het met de grootte nog wel meevalt bij het dragen, kijk eens naar die extreem korte lugs. Met een breedte van 42 mm zit je hierbij volgens mij op een lug-to-lug van 45/46, heel draagbaar dus…

Dick

1 like

Was eigenlijk eens voor deze gaan kijken, de PanoMaticlunar:

Maar mijn vrouw merkte de PanoInverse op naast de PanoMaticlunar en vond deze veel stoerder en inderdaad, je zal vaker een gesprek aangaan met een PanoInverse dan de Panomaticlunar…

Ik hou wel van iets speciaals, het standaard boeit me niet. ( Heb het al eerder gemeld, Rolex en Seiko’s zijn er voldoende in omloop )

Dus mijn vrouw heeft me toch doen twijfelen. :wink:

2 likes

Kan toch prima bij een grijs gestreept driedelig pak?

:wink:

Ik vind ze beide niet zo mooi, de eerste is naar mijn mening veel te druk en aan de tweede zou ik me rot storen omdat er bij de moonphase moonphase staat.

Veel mooier wat mij betreft! Hier wordt de grootte van de wijzerplaat nog benut door de complicaties. De Inverse oogt een beetje als een gimmick, een trucje/geintje, waar ik zelf sneller op uitgekeken zou raken.

Succes!

Dit lijkt me een horloge dat irl veel mooier is dan op een (geanimeerde) foto.

Daar ben ik ook bang voor, dat het snel gaat vervelen.

De Panomaticluna is volgens mij tijdloos zoals A. Lange modellen.

1 like

1 like

De lichte versie is wat mij betreft overigens mooier

2 likes

Mijn vrouw zou t zelfde gezegd kunnen hebben. Toch moet je daar wel mee oppassen. Ik heb op die manier al eens een horloge gekocht waar ik spijt van kreeg. En er een verkocht die ik eigenlijk ook liever had willen houden. De een fout gekochte was “opvallender”. De verkochte volgens haar saai.

1 like

Mijn keuze zou zeker uitgaan naar de gewone panomaticlunar. Hoewel wat groot, vind ik het een zeer elegant horloge. Waarschijnlijk zou ik echter doorsparen voor een Lange & Sohne…
Succes met de keuze!