GO: The Ultimate Dress Watch ! of ?

Vandaag mijn toch wel wat pijn in 't hart mijn IWC 3725 Crono ingeruild op iets nieuws

Was vorige week getriggered door een bericht op HF over de nieuwe GO (Glashutte Original) Senator Sixties modellen in allerlei prachtige kleuren.
Tot mijn grote verbazing stond er een GO Senator Sixties elders te koop in zeer goede staat
Direct gemaild met de verkoper en gevraagd of hij interesse had in inruil van mijn IWC Ingy (niet echt courant)
Ja dat had hij …

Vandaag de inruil afgerond met Jamie, een leuke jonge vent die net is gaan studeren. Ik heb hem gelukkig gemaakt met een stoer en sportief horloge at hij makkelijker kan dragen dan de dress watch die ik van hem heb overgenomen.

Hij natuurlijk een man van bijna middelbare leeftijd (voorlopig) heel gelukkig gemaakt met een wel heel chique 39mm manufacture horloge met verschrikkelijk veel mooie details die goed te zien zijn met de bijgeleverde loupe

Dit waren de foto’s van de verkoop advertentie … weliswaar geen kast van edelmetaal maar toch wel haast “as good as it gets” wanneer het gaat om het klassieke vintage gevoel in een uiterst modern maatwerk jasje …


En dan de nog mooiere achterkant :wink:

13 likes

Leuk verhaal. Met spijt in jouw hart en toch gedaan, geen spijt? :smile:

Mooie dresser.

En, ik hou niet van cijfers op de dial, maar deze zijn oké.

GOOD.!!

Elf.

1 like

Hell yeah, dat is pas een horloge!

Nou, daar ben je klaar mee… zie dat juweeltje maar eens “binnenstebuiten” om je pols te krijgen… maar even serieus: héél mooi! Gefeliciteerd!

Nee Guillaume want mijn “verhouding” met deze IWC was te veel haat/liefde
Prachtige Genta lijnen maar een te drukken wijzerplaat
Raar want de wijzerplaat was ooit de reden waarom ik dit horloge juist zo mooi vond

thnx …

Erg mooi hoor, gefeliciteerd goede keuze!

Geweldig!! Echt een prachtig horloge.

En echt veel mooier dan die IWC in mijn ogen.

1 like

Chique hoor, en die achterkant is ook prachtig (zwaantje voor de fijnstelling ook erbij), geniet er van :+1:

Mooi hoor, maar wat je weg hebt gedaan is ook niet mis. Veel plezier met de GO!

Prachtig, goede ruil!

:open_mouth: :stuck_out_tongue: woow…!
Schitterend horloge ,
Veel (draag)plezier ermee.

Pieter.

Mijn beste,

Een karakteristieke klok hoor!!
Très chique met een frisse look!!
Geniet er van.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Schitterend horloge wat je zelden ziet. Prachtige details en formidabele techniek. Al met al een verademing om een horloge te mogen bewonderen wat uniek is op dit forum.

Veel kijk- en draagplezier!!

Heeeel mooi :+1:

Wow, wat een prachtig horloge is die GO.
Ik vind hem veel mooier dan de IWC.

Niet te vergelijken met de IWC, maar deze is ook heel mooi. Hopelijk dat ie meer plezier beleving geeft op lange termijn :smile:

1 like

Beide erg mooi. Maar die IWC had ik denk ik toch niet weggedaan.

GO maakt overigens wel fantastische horloges.

Leuke deal, veel plezier met zo’n mooi horloge.