Goedemiddag Allen,
Ik ben voor mijn Speedy R op zoek naar nieuwe (leren,rubber,sailcloth) bandjes. Wat vinden jullie een goed adres voor mooie kwaliteit maar ook npg een beetje redelijke geprijsde horloge bandjes?
Alvadt dank!!
Marcel
Goedemiddag Allen,
Ik ben voor mijn Speedy R op zoek naar nieuwe (leren,rubber,sailcloth) bandjes. Wat vinden jullie een goed adres voor mooie kwaliteit maar ook npg een beetje redelijke geprijsde horloge bandjes?
Alvadt dank!!
Marcel
Rios, Hirsch, Kaufmann, Camille Fournet, Molequin, om er eens n paar te noemen.
Uiteraard is de verstuurchinees ook een optie. Vooral voor nato’s en goedkoop spul.
Volgens mij niet meer
Ko is gestopt met banden maken, is wel hier
Vind zelf de banden van Bulang en Sons echt heel fijn en mooi. Maar zijn niet de goedkoopste helaas…
Te jammer
Clovers koop ik ook heel graag van…
Wat zoek je precies voor band? Je zou hier ook even kunnen kijken. Wellicht zit er iets moois tussen voor je.
Maar hier komen dus nog wel btw en handelingskosten bij helaas:
As the UK is no longer part of the EU there may be taxes owed when receiving a delivery.
Klopt.
Iemand Fluco en Strps al genoemd?
Entdecke handgefertigte Leder-Uhrenarmbänder von FLUCO. Zeitloser Stil & deutsche Handwerkskunst. Jetzt das perfekte Band finden!
Op zoek naar een comfortabele, hoogwaardige horlogeband? Ontdek onze luxe leren, premium NATO en rubberen horlogebanden. Kwaliteit, uit voorraad leverbaar!
Maar met gebruik van de zoekoptie had je deze en vele anderen reeds kunnen vinden.
Klopt. Sinds begin dit jaar gestopt met banden maken.