Goed adres voor inkoop van een Rolex horloge

Ik ben al 20 jaar in het bezit van een Rolex date just 16220 welke ik in de loop der jaren heb laten voorzien van een gouden wijzerplaat en bezel alsook een goud/stalen band waardoor hij nu gelijk is aan een Rolex 16233. ik ben er nu een beetje op uitgekeken en ben toe aan wat anders. ik ben daarom op zoek naar een goede zaak in de rotterdamse/haagsche regio waar ik hem eventueel te koop kan aanbieden. Kunnen jullie mij helpen aan een adres?

fred

Kijk zeker ook effe op het rolexforum (rolexforum.nl) bij de forumdealers (zie banners aldaar), zeker ook als je in zou willen ruilen.

1 like

Dat…

Hoi, al gedacht om 'm hier in het verkopersgedeelte te verkopen? Erg zijn hier ook veel Rolexfans. Zo niet dan lijkt mij idd het Rolexforum het ideale kanaal om deze in te ruilen dan wel te verkopen. Succes alvast!!

Renzie is nieuw lid…geen verkooprechten.

Zo verkoopt ie ook. Sterker nog… Voor iets meer dan inruilwaarde wil ik hem er best vanaf helpen :wink:

1 like

Je kan eens langs gaan bij Gerard Nijenbrinks in Den Haag.

Dikke kans dat hij de eerste PB’s al ontvangen heeft…

1 like

ik heb inderdaad een paar pb’s ontvangen maar ik heb nog geen prijs in gedachten omdat ik geen benul heb van wat hij nu waard is. dat is ook de reden waarom ik de vraag hier stel naar een betrouwbaar adres in de regio den haag. ik heb inmiddels ook op het rolex forum gekeken.

Waarom zou je de Rolex aan een inkoper willen verkopen ? Deze gaat immers het horloge weer verkopen en zal jou dus liever niet te veel betalen, handel heet dat :smile: Je zou ook kunnen overwegen het horloge zelf te verkopen en bij aankoop van een nieuw horloge onderhandelen voor een mooie korting.

Maar weet precies hoe je dat omzeilt :grinning:

Voor de waarde (bij benadering) kan je chrono24 raadplegen :wink: