Goed adres voor service oude Datejust 1601?

Hallo allemaal,

Heb onlangs een staal/gouden Datejust bemachtigd uit (ongeveer) 1960.

Aangezien ik hem voorlopig zelf houd, wil ik hem graag laten servicen. Het goedkoopste wat ik tot nu toe ben tegengekomen is 325 euro. Dit vind ik niet echt in verhouding staan met de waarde van het horloge (1200-1300).

Is het mogelijk om een dergelijk horloge voor rond de 150 goed te laten servicen? Voor mijn vintage Omega’s en IWC Portofino was ik ‘vroegah’ nooit meer dan 125 kwijt…

Adresje in de randstad heeft de voorkeur!

W&V te Alkmaar http://www.uurwerkreparatie.nl/ (tu)
Succes!

mvg

Om het door een vakman te laten doen, ben je eenmaal wat geld kwijt. Je kan beter wat meer uitgeven voor een goede service dan dat er een fietsemaker aan zit. 300 ben je toch wel snel kwijt voor een knappe service van een Rolex. Voor dat bedrag, worden vaak de veer en pakkingen ook vervangen. Dit soort onderdelen zijn erg belangrijk.

Succes met de keuze.

Met vriendelijke groet,

Mark

Jan Ubels in Bredevoort is heel goed voor die mooie oudjes! Hij heeft de vintage R. van mijn vrouw ook weer helemaal opgeknapt. Jan heeft ook de speciale apparatuur om een Rolex zo af te stellen dat 'ie weer binnen de COSC-waarden loopt.

Menno

Ik kan Jan Ubels ook aanbevelen, doet nu ook 2 oude seventies duikers voor me tegen een zeer goed en scherp tarief.