Goed adres voor Tudor Heritage Black Bay

Hallo allemaal,

De volgende vraag stel ik met oog op de toekomst.:innocent: Ik begin namelijk de Tudor Heritage Black Bay steeds mooier te vinden (of eigenlijk begin ik er hopeloos verliefd op de worden :shushing_face::sweat_smile:). Wat is een goed adres voor de aanschaf van een Tudor Black Bay? Op de site van Tudor kom ik eigenlijk maar twee AD’s tegen: Gassan en Schaap & Citroen. Mijn ervaring is dat bij beide niet heel veel ruimte is om te onderhandelen. In het grijze circuit komen Tudors ook maar beperkt langs. Fillipuci in Maastricht en Exclusive-chrono in Kerkrade bieden beide verschillende Black Bays aan voor een scherpe prijs. Waar hebben jullie destijds jullie Tudors gekocht? Ik hoor graag van jullie, want paying retail price is for s*ckers :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Thanks a lot!

MvG Ralph

Edit: ik ben (in ‘de toekomst’ :stuck_out_tongue_winking_eye:) wel opzoek naar een nieuw exemplaar.

Ergens in Twente. Ik vermoed dat die van @svennos er zo weer uitgaat na zijn vakantie.

Gekocht van @Rolopalooza, dus dan weet je het wel (that’s a good thing :smile:)

5 likes

Elke grijze dealer kan wel aan een black bay komen als je deze wilt.
Gewoon even bellen/mailen.

1 like

Staat er hier ook 1 te koop tegen een prachtige prijs

1 like

@HanDavinci @JdeR

Dankjulliewel voor de tip. Ik ben echter ‘in de toekomst’ opzoek naar een splinternieuw exemplaar :grin:
Ik ga namelijk niet zo lekker op krasjes (in het algemeen) of gebruikerssporen van iemand anders :nerd_face::see_no_evil:

1 like

Dat zou goed kunnen! Maar eerst ervan genieten!

3 likes

@SuperC Help die jongen eens van zijn geld af.

3 likes

Bij Fillipuci en Exclusive-chrono staan ze nieuw voor een eurootje of 200-300 meer dan de tweedehands prijzen. Voor mij is dat het waard. Heb het ook niet over retail prijs betalen, dat doe ik nooit. :wink:

1 like

Ben nog wel benieuwd naar eventuele andere opties.:slightly_smiling_face:
Waar heeft men destijds zijn Tudor gekocht?

Zo’n 1,5 jaar geleden bij de McDonald’s, schimmige deal gesloten met @Number4 :joy:

5 likes

dan moet je in de toekomst eens gaan kijken waar ze dan het goedkoopste zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:
Die van mij komt van filipucci maar daar wisselen de prijzen ook net als bij andere grijze dealers :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ga even geduldig wachten tot er een mooie BB 58 voorbij gaat komen… :dark_sunglasses:

2 likes

En er dan als de kippen bij zijn. Die zullen het eerste jaar wel als warme broodjes over de blauwe toonbank gaan hier.

1 like

Weet iemand nog andere adressen dan de hierboven genoemde? :grin: