Goed adres voor verkoop Breitling

Hallo,

Ik overweeg mijn Breitling Super Avenger te verkopen.

Kunnen jullie een betrouwbaar adres (liefst in de omgeving van Leiden) aanbevelen waar een reëel bod te verwachten is?

volledig gedocumenteerd en in zeer goede staat

Wil ook de chronomat en Cartier Santos van mijn vrouw laten taxeren. Zij is nog niet aan verkopen toe.

Hoor het gaarne

Arno

5 likes

Waarom niet gewoon hier op het forum? Cut out the middle man. Je bent TL-2 dus je hebt de rechten. :man_shrugging: Je zit hier trouwens ***betert langer dan ik en bent nog TL-2. Try a little harder. :wink:

16 likes

Mijn advies.
In het blauwe verkoop gedeelte. :+1:

1 like

Precision Watches Rijnsburg misschien?

1 like

In jouw geschiedenis zag ik dat je er wat problemen mee had. Hoe is die de afgelopen 10 jaar bevallen?

1 like

Wil hem voor een zacht prijsje ook nog wel wd-testen en grondig schoonmaken voor verkoop. In die volgorde. :innocent:

Gezien het gedoe dat je met het horloge gehad hebt lijkt dat geen overbodige luxe. :no_mouth:

4 likes

Gewoon in het blauw met plaatje

Is niet helemaal in de buurt maar Watchdealer in Arnhem doet veel met Breitling.
Maar prijs zal anders zijn dan bij eigen verkoop.

Lekker in het blauw zetten.

2 likes

Zoals anderen ook al zeiden: gewoon hier in het ’ blauwe theater ’ zetten met mooie foto’s erbij. Ik heb er zeer goede ervaringen mee.:blush::ok_hand:

Bel even met Peter van Baal, heeft een winkel in hartje Nijmegen. Eugene van Baal.

1 like

Neem even contact op met Paul van Zeeland juweliers in Velp, die kunnen je helpen met de verkoop en je kunt daar ook een TMV taxatierapport (geldig voor alle verzekeringen) krijgen voor de horloges van jouw vrouw.

• Arnhem
  • Nijmegen
  • Velp

Je zou ook Filipucci in Maastricht kunnen bellen.

13 likes

:joy:

4 likes

Zou kijken bij Iva in Driebergen

2 likes

In het centrum van Den Haag heb je wel een aantal horloge handelaren rondom het Noordeinde.

Alsnog zou ik het blauwe gedeelte hier op HF even proberen! :grin:

Maar even eerlijk, is dit onderstaande voldoende voor kopers om vertrouwen te krijgen aka buy the seller;

3 likes

Uiteraard kan hij het horloge proberen te verkopen, maar een koper dient ook altijd zijn gezonde verstand te gebruiken. En inderdaad, buy the seller ben ik het mee eens, maar een keer moet de eerste keer zijn.

Bart van @Bare-Watches heeft altijd lekker veel Breitling. En goede gast, ook belangrijk :+1:

1 like

Maak een advertentie, je hebt TL2. Dat zou ik sowieso doen naast het benaderen van dealers. De jongens van Q-watches en andere dealers die hier op het forum bekend zijn kopen allemaal in, maar een advertentie kan al soelaas bieden.

Als je TL1 was geweest was het vlaggetjesdag. :slight_smile:

Dat hangt van de kwaliteit en toon van de advertentie af. Ik moet wel zeggen dat dit topic me wat ambivalent stemt. Enerzijds is het mooi dat TS het aan het forum vraagt, anderzijds heeft hij hier blijkbaar zo weinig gedaan dat hij de weg naar een advertentie niet wil / kan bewandelen.