Waarom niet gewoon hier op het forum? Cut out the middle man. Je bent TL-2 dus je hebt de rechten. Je zit hier trouwens ***betert langer dan ik en bent nog TL-2. Try a little harder.
Neem even contact op met Paul van Zeeland juweliers in Velp, die kunnen je helpen met de verkoop en je kunt daar ook een TMV taxatierapport (geldig voor alle verzekeringen) krijgen voor de horloges van jouw vrouw.
Uiteraard kan hij het horloge proberen te verkopen, maar een koper dient ook altijd zijn gezonde verstand te gebruiken. En inderdaad, buy the seller ben ik het mee eens, maar een keer moet de eerste keer zijn.
Maak een advertentie, je hebt TL2. Dat zou ik sowieso doen naast het benaderen van dealers. De jongens van Q-watches en andere dealers die hier op het forum bekend zijn kopen allemaal in, maar een advertentie kan al soelaas bieden.
Als je TL1 was geweest was het vlaggetjesdag.
Dat hangt van de kwaliteit en toon van de advertentie af. Ik moet wel zeggen dat dit topic me wat ambivalent stemt. Enerzijds is het mooi dat TS het aan het forum vraagt, anderzijds heeft hij hier blijkbaar zo weinig gedaan dat hij de weg naar een advertentie niet wil / kan bewandelen.