Mooi toch?
Ergens ben ik he-le-maal okay met dit duo.
Maar ook ergens voelt het ook wat degelijk en saai……
Er is een dilemma verstopt
Eigenlijk heb ik ook weer zin in iets anders.
Maar wat? En heb ik dan net zoveel bang 4 buck?
Geld bijleggen is geen optie. Het is er wel maar 6 september begint de verbouwing en ik kan je vertellen menig aannemer / bouwvakker kan met een Rolex rondlopen tegenwoordig . Die prijzen Het is ze wel gegund hoor
Dus concreet: wat zouden jullie doen met welke opties?
Ja is echt schandalig! Dat die gasten waar het managers- en ICTvolk al jaren op neerkijken gewoon met hun handen goed geld kunnen verdienen door hard werken…
Nee echt niet saai hoor .Gewoon een mooi duo , komt denk ik een beetje door het forum Toen ik hier het bestaan van nog niet wist had ik maar 1 horloge . En droeg ik gewoon iedere dag zonder er verder mij druk over te maken .
En dat wel 20 jaar lang .
En nu …pffff ik kijk iedere dag in het blauwe gedeelte wat voor moois er allemaal te koop is .
Precies wat hierboven al geopperd wordt: een paar mooie lederen/rubberen straps erbij zoeken. Een andere band kan de looks van een horloge enorm veranderen.
Bijkomend voordeel: het is een kleine uitgave die je niet kwijt raakt als je toch van horloge wisselt: de nieuwe straps kan je gewoon blijven gebruiken
2 mooie horloges, het enige waar ik zelf dan eventueel over struikel is dat het 2 maal een Seiko is. Ik zoek ook de afwisseling in verschillende horloge merken. Zou me zeker nergens druk over maken want hier moet je voorlopig mee vooruit kunnen hoor!
Volledig mee eens met vorige sprekers die zeggen dat je op den duur toch altijd weer wat anders wilt.
Je hebt twee heel veelzijdige horloges. Beiden in staat om heel erg ‘toolwatch’ (op stalen band) maar ook heel erg ‘sportief’ (op nato/single pass) en zelfs ‘netjes’ (op leer) te zijn. En vanwege de groen en blauwe kleur zou ik ze zeker niet saai durven te noemen.
Nee nee zo bedoel ik het niet
Maar eerlijk is eerlijk ik had natuurlijk liever gehad dat het allemaal een beetje meeviel en IK geld over had voor die Rolex of Omega of Grand Seiko etc