Dit is wel een tiptop tip!
Iemand ervaring met unger-smuck? Klinkt niet heel betrouwbaar
https://www.unger-schmuck.com/uhrenmarken/seiko?ReferrerID=121
Dit is wel een tiptop tip!
Iemand ervaring met unger-smuck? Klinkt niet heel betrouwbaar
https://www.unger-schmuck.com/uhrenmarken/seiko?ReferrerID=121
Dat is de blauwe toch?
773 is idd de blauwe. Heb geen ervaring met die shop. Regenboog wel. En betalen via Paypal, ik zou het wel vertrouwen.
Ik was benieuwd hoe dit zat en zag dit in de laatste Seiko catalogus
Het lijkt er dus op of ze weer gemaakt worden, onder een ander type nummer. Bedankt voor de tip, anders was ik hier nooit achter gekomen.
Wordt helaas niet in NL gevoerd door Seiko
Ach, de SKX007 was ook jaren niet officieel verkrijgbaar in NL, toch zie je er genoeg
Ja klopt maar nu heeft Seiko het beter afgetimmerd dus gewoon in buitenland zelf bestellen.
Count your blessings, zodra bpost customs (bpicsclearance) je adres kent raak je er nooit meer vanaf. Ze gebruiken een database en zendingen worden eruit gehaald, altijd 30 euro formaliteiten om je pakket wekenlang gegijzeld te houden, voor mij een reden om enkel nog bij handelaars te kopen die met koerierdienst werken, scheelt al de helft aan afhandelinqskosten.
Goed(koop) adres voor een Turtle?
https://www.wellediertotaal.nl/c-3420891/schildpadden/
Vanaf 15,- , wat een prijs, niks vergeleken met die Seiko!
Goede ervaring hier! Een half jaartje geleden een Turtle Save the Ocean hier gekocht. Werd snel verzonden en efficiënte communicatie toen de klok bij de grens (woon in CH) bleef hangen. Aanrader!
Hoe woest zou die woeste drieklauw zijn?
Beetje teleurgesteld dat ze 'm alleen als weekschildpad hebben, was juist op zoek naar een weekendmodel
De datum lijkt mooi uitgelijnd te zijn op de jouwe. Dat wil wel eens anders zijn. Bij mijn SRP779 was het pas opgelost met een nieuw datumwiel.
Gisteren viel het me op dat 'ie een heel klein beetje schuin staat. Echt minimaal, bij ‘23’ zie ik het niet. Chapter ring zit ook redelijk goed en de bezel lijnt goed uit, online zie je dat ook wel eens anders
Die van mij is ook nog niet 100% perfect, maar beter wordt het niet waarschijnlijk, en hier kan ik goed mee leven.
Inderdaad, zelfs op foto’s van webshops zie je ze met enorme afwijkingen. Ik begrijp niet dat Seiko dat niet onder controle heeft.
Citaat Ik zou graag een nieuwe SRP777 of 773 kopen op rubber voor onder de 300 incl. verzendkosten en eventueel invoering.
Alstublieft:
Misschien niet een AD, maar wel onder de €300. Zendingen komen eerst binnen via Ierland (geloof ik) en dan wordt het verstuurd naar je adres. Dus op die manier komt er geen invoer bij kijken.
Ik heb mijn SRP777 in Zweden gekocht via Chrono24. Mocht je hier willen kijken, kijk dan binnen de EU om invoer te voorkomen, uiteraard.
Edit: ik zie nu dat je er al een hebt aangeschaft! Gefeliciteerd! Mooie aanschaf en veel draagplezier.
Toch bedankt voor de tip, ik wist niet dat die verzendconstructie mogelijk was. Ik heb eerder besteld bij Creationwatches en bij DHL verzending BTW + importheffing moeten afrekenen.
Deze horloges worden in Maleisië gebouwd door Epson SCALA robots, ook de QC wordt door robots uitgevoerd.
Meerdere horlogemakers en modders hebben aangegeven dat het door de manier van bevestigen van de chapter ring in Seiko duikers erg lastig is om deze recht te fixeren. Ik denk dat er puur voor deze methode kiezen, omdat dit eenvoudiger en dus sneller uit te voeren is door de robots.
Het zelfde geldt voor de marges in QC als het gaat om de uitlijning datum/dagschijf en de juiste positie van de wijzers. Een strakkere CQ is meer afkeuringen en minder winst.
Kortom denk ik dat ze het probleem wel zouden kunnen oplossen, maar niet zonder de prijzen van de horloges te verhogen of minder winstmarge te rekenen.