Goed(koop) adres voor een Turtle?

Ik zou graag een nieuwe SRP777 of 773 kopen op rubber voor onder de 300 incl. verzendkosten en eventueel invoering. Heeft iemand een gouden tip?

2 likes

Ik was ook al op zoek naar de 777, maar kan het niet zomaar ergens vinden. Ben benieuwd of iemand een adresje heeft.

1 like

De productie van de eerste kleurversies is ook al gestopt. Je kan enkel nog old stock vinden voor een al inflated prijs of tweedehands. Waarmee ik bedoel dat de kortingsprijs bij grijze dealers voorbij is en ze eigenlijk alleen nog aan de retailprijs te koop zijn. Ik heb onlangs nog tweedehandse op uhrforum gezien, zowel blauw als zwart. (Allee vierde edit, ik blijf meedenken), wat je wel kan doen is topwatch op fb contacteren, Filippijnse keten met goede prijzen, misschien hebben ze er nog. Ze versturen snel met dhl en als je het vraagt vallen de extra kosten mee.

1 like

Het is natuurlijk geen zwart, maar misschien wel een tof alternatief voor een nette prijs.
SRP773 - Blauw
https://www.creationwatches.com/products/seiko-prospex-299/seiko-prospex-turtle-automatic-divers-200m-srp773-srp773j1-srp773j-mens-watch-8363.html

1 like

Tja, ik had 'm al langer opijn lijstje staan om ooit nog eens te proberen. Het lijkt erop dat ik een beetje te lang gewacht heb… Ik heb geen ervaring met de partij die je noemt, maar het is fe moeite van het proberen waard. Bedankt voor de tip

Niet verkeerd, maar komt nog wel ongeveer 25% bij aan import en handling kosten. En dan moet ik de rubber band er nog los bij kopen.

Met code MANONTIME krijg je 7% korting. De stalenband heb ik nieuw op het forum verkocht voor 50 euro. Al met al een prima deal wat mij betreft. :smiley:

1 like

Mooi, klinkt als een prima creatieve oplossing :slightly_smiling_face:

1 like

Heb mijn turtle hier ook vandaag, reeds 3 horloges hier gekocht en nooit import om moeten betalen (België).
Persoonlijk zou ik de turtle op staal laten, vind deze wat top zwaar voor comfortabel op rubber te zetten :see_no_evil:

Is het een zwarte? :slight_smile:

Op MP stonden laatst nog 2 srp777’s

1 like

Ik ben bij een bestelling via Creationwatches wel aan de beurt geweest, wel levering in NL

Hoe lang is dat geleden? Recent krijg je steevast de rekening van DHL (super efficiënt hier wel in België, over Nederland lees ik anders)

1 like

Nu weer 1 op mp maar wel gebruikt zo te zien :face_with_monocle:

1 like

Ondertussen wel al bijna 2j geleden.

Via DHL schijn je altijd de rekening gepresenteerd te krijgen. Met de standaard verzending (primair door Singapost en in NL overgenomen door Postnl) ligt dat elke anders.
Ik heb er nu volgens mij 7 keer wat besteld en heb slechts 2 maal op het postafhaalpunt mogen afrekenen. Alle andere malen direct op het huisadres afgeleverd. Laatste keer zelfs in de originele doos, zonder die optie (tegen bijbetaling) te hebben gekozen.
De andere keren was het goed verpakt in een envelop met de universele doos opgevouwen in de envelop.

1 like

Lijkt jou die ok? Het lijkt me een zwarte plaat met een blauwe bezel

Het lijkt erop dat de srp777 als srpe93 opnieuw is uitgebracht. Voor €320 bij de oosterburen te bestellen.
De 773 zie ik in Duitsland ook nog voor rond €350. Die lijkt onder modelnr srpe89 terug te komen.
Tip: de app idealo.de en zoeken naar seiko turtle. Kun je meteen de prijshistorie zien.

3 likes

Interessant :thinking: bedankt voor de tip

1 like

Ik heb nog een zo goed als nieuwe srp773J. Maandje geleden gekocht maar mag weer vertrekken. Stuur maar een pb bij interesse!

1 like