Goedbeterbest

Diverse malen zaken gedaan en regelmatig persoonlijk afgesproken. Al heel wat uurtjes over horloges en banden gesproken, een echte liefhebber!

Een absolute aanrader als koper en verkoper.

1 like

Vandaag een dagje rikketik gedaan met Arthur, was gezellig! De rikketik zelf was niet zo bijzonder. Wel een leuke ruil gedaan en 3 Ingersoll horloges toegevoegd aan mijn collectie. Prima horloges! Het is altijd prettig zaken doen met Arthur. :+1:t3::+1:t3:

1 like

Horloge doos gekocht van @Goedbeterbest, alles prima gegaan en snelle verzending :+1:

1 like

Ook ik heb 1 prima ervaring met @Goedbeterbest
Prettige communicatie met Arthur gehad en 1 super snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding :+1:.
Merci Arthur voor mijn vintage Longines doos.

1 like

Horlogedoos gekocht. Prima deal en afhandeling :+1:

1 like

Prima deal met Arthur gesloten voor een ruil. Ondanks dat er van mijn kant wat mis ging met de verzending en dit wat paniek veroorzaakte (ik stuurde een lege doos, uiteraard geheel perongeluk) kunnen we er nu om lachen.

Dank voor je geduld en begrip Arthur!

1 like

Fijne deal gesloten met Arthur @Goedbeterbest. Vriendelijk contact en snelle verzending. Helemaal top!

1 like

Hihi als ik hier nog over terug denk. Wat een hilarische toestand was dat. Was het alweer vergeten die lege horlogedoos geweldig. :wink:

1 like

Echt he! Moest er vanmiddag nog aan denken dat ik de ProPilot best mis.

1 like

Snap ik helemaal daarom ook deze nog erbij gekocht.

Zoals je weet ben ik de Orisfreak alhier. De Pro-Pilot draagt echt geweldig tot de dag van vandaag draag ik ze graag.

1 like