Goede avond allemaal, Ik wil mij als nieuwe gebruiker even voorstellen

Beste forumleden,

Nadat ik mij gisteren als lid had aangemeld, dacht ik ‘waarom heb ik dit eigenlijk niet 2 jaar eerder gedaan’. maar goed, beter laat ……

Een aantal jaren geleden sprak ik met een goede bekende er over om, na enkele decennia, maar weer ’s een horloge aan te schaffen. Nu was mij natuurlijk wel opgevallen dat hij, elke dat ik hem zag, weer wat anders om de pols had, en mij wellicht van een goed advies kon voorzien.

Dat advies bleef natuurlijk niet lang uit, en hij zegt tegen mij ‘als ik jou was zou ik een Rolex kopen’.
Ik op mijn beurt dacht ‘hij is niet helemaal lekker’ ik ga toch niet met zo’n decadent, opzichtig horloge om de pols lopen.
Maar op een of andere manier laat het je dan toch niet los, en ik het www op, blijken ze bij Rolex ook heel ‘normale’ horloge’s te verkopen.

Na de schrik te boven zijn gekomen van de prijzen die ze voor zo’n horloge vragen, heb ik besloten dat het een Explorer 214270 moest gaan worden, en deze dan ook gekocht bij Heetman. (dat kon toen nog gewoon)

Nu was ik, en ben ik erg blij met m’n Explorer, en dacht dat met de aankoop van dit pracht exemplaar, mijn honger naar een nieuw horloge wel gestild was.
Maar niets is minder waar, toen begon het gelazer pas echt, je komt op het horlogeforum terecht, en dan hoef ik jullie verder niks meer uit te leggen.

Intussen dus alweer een stuk of 6 horloge’s verder.

Gr. Henk

Plaatje dan maar,

63 likes

Welkom!

Lekkere binnenkomert hoor, welkom!

Warm welkom en plezier op het forum!

Welkom bij de club.

Welkom!

Welkom hier bij HF !
Foto’s van de andere horloges vinden we ook leuk!

Goeiemorgen Henk,

Veel plezier op ons forum!

Welkom naamgenoot. :grinning:

Mijn beste,

Henk, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Henk.
En hoe zit het met je andere horloges? :grin::hugs:

Welkom Henk,
Kom maar op met de plaatjes :nerd_face::nerd_face::nerd_face:

welgekomen.

Mooie klok welkom!

van harte welkom hier!

Welkom! :+1:

Hoi Henk. Welkom en we zijn benieuwd naar je volgende aanschaf :joy:

Welkom… maar je had het over 6 horloges?

Ik zie er maar een :blush::blush:

2 likes

Welkom op hf !

mooie tijd hier :sunglasses: