Goede beater!

Ja haha, een casio f91-w kan ook, is helemaal een koopje.

1 like

Ik ben het hier helemaal mee eens. Leuk horloge, met historie en kost bijna niks.

het is in mijn ogen helemaal niet gek wat je daar zegt. Het heeft alles met persoonlijke beleving te maken en het hangt helemaal af welke emotionele waarde jij die horloges toekent. Als ze zo speciaal voor je zijn dat je niet wilt veroorzaken dat ze zouden kunnen beschadigen, dan koop je er gewoon lekker een goedkope beater bij en hou je jouw speciale horloges voor speciale momenten. In mijn ogen is dat volkomen gezond gedrag, maar wie ben ik? :thinking:… Klokkengek! :wink::+1:

Ik heb deze leuke beater om vandaag. Kostte een paar tientjes en bezorgt mij een hoop plezier.:slightly_smiling_face:

5 likes

Wat doe je op het werk dan?

Er staat een leuke hier te koop in het blauwe gedeelte. Heb ik volgens mij vanmorgen nog voorbij zien komen.

Vakkenvullen (niet zwaar, maar wel krassen over mijn polsen)

Wil je een stoere beater en ook nog automaat, koop dan een Vostok amphibia(n).
Via de baai voor een 60 euro op je deurmat

Gewoon die erfstukken netjes houden natuurlijk !

En een beater voor het klussen:

€ 60,— kommandirski

€ 110,— amphibian

€ 250,— SKX (met saffier)

3 likes

Als ik er zuinig op wil zijn, ongeacht duur of goedkoop, zou ik n beater erbij kopen.

Van n overleden familielid kreeg ik n horloge. Die horloges verkocht hij met allerhande prullaria elke ochtend op n kleed voor 1 Hong kong dollar. Hij noemde ze ook 1 HKD horloges. Die ligt met menig ander horloge in de kluis.

Enneh, nu heb je n goed excuus om er nog n horloge bij te nemen :wink:

1 like

En daar zijn we altijd naar op zoek. Nog eentje dan…:joy::wink:

2 likes

Lijkt me heel logisch dat je er zo over denkt. Als die horloges speciaal voor je zijn, wat boeit het dan nog hoe andere mensen ze zouden dragen/gebruiken? Gewoon een goedkope beater bij kopen.

2 likes