Goede en goedkope horlogemaker gezocht

Het komt in meerdere vakgebieden voor dat mensen iets goedkoop gedaan willen hebben.
Ik ben zelfstandig hovenier en krijg die vraag ook soms
Iedereen kan wel wat in de tuin prutsen maar hovenier is een vak.
En als je je vak verstaat mag daar een goede prijs tegenover staan

Groet
Henk

3 likes

En dat geldt natuurlijk ook voor een horlogemaker

@Raymond66 :

Raymond, met alle respect;

Wat is nu je bedoeling, je bent vrijwel niet actief op het forum; je laatste drie berichten zijn geplaats in dit vele jaren oude draadje.
En deze berichten zijn geplaats sinds je laatste activiteit hier sinds, laten we zeggen, oktober 2016. Op een totaal van 8 (!) berichten sinds je lid werd in september 2016.
Dat is een beetje raar.

Ook komt je schrijfstijl (zonder enige interpunctie) zeer impulsief en gefrustreerd op ons over.

Als je verder nog wat te zeggen hebt over dit onderwerp;
Start je eigen topic, gooi het er maar uit, en leef je uit in je eigen draadje.

Daar zijn inmiddels de meesten van ons het wel over eens.

1 like

Had ik nog niet eens gezien
Als ik had gezien dat hey hier nrrgens over gaat had ik niey gereageerd.
Zal beter opletten.:sweat:

Laat me even weten waar ze dat nog doen? :joy: Hier is het al 105. Maar bon, even on topic. Ik denk dat de originele poster van deze topic alleen maar goede intenties had die ook zijn gebleken uit het feit dat ie nu zelf reparaties doet. En ik twijfel er niet aan dat via deze topic ook links zijn gelegd voor dingen bij te leren ivm horlogemakerij. Niets mis mee, toch?

Beste Hendrik Jan, je hebt gelijk; mijn horlogemaker maakt een zootje van zijn tuin!

2 likes

Beste Ernst, zo te zien zijn er voldoende meningen over deze " oude Topic", wat wil je nu zeggen omdat ik niet veel plaats mag ik geen mening hebben ? of op oudere topic reageren.
Ik ben niet gefrustreerd dat is altijd een makkelijk verweer als de mening van een ander je niet bevalt ,ik beledig niemand maak alleen een opmerking over mensen die nog steeds denken dat horloges repareren een soort liefdadigheid werk is ,daarbij zijn er heel veel liefhebbers die gewoon het werk van een horlogemaker waarderen.
Een fijne avond gewenst !

Met vriendelijke groet,
Raymond de Greef.