Goede ervaring met Super (Floris)

Zojuist snelle deal gemaakt met @Super . Even langs de deur gegaan om zijn Gebruikte Ecozilla over te nemen. Ziet er nog beter uit dan verwacht! Bedankt👍

1 like

Graag gedaan, veel plezier ervan👍

Leuke ruildeal met @Super.
Snelle, vlotte en prettige communicatie.
Aanrader!!!

Dank je Floris en veel plezier met het monster!

1 like

Mooie deal met @Super gemaakt, fijn dat iedereen hier zo betrouwbaar is; goede communicatie, snel opgestuurd en mooie Seiko! Leuk om uit te proberen, dit stuk heavy metal :wink: !!

1 like

Vandaag een leuke Swatch overgenomen van Super (Floris).
Alles ging volgens afspraak, had 'm supersnel binnen!

Super bedankt! :smiley:

1 like

Vandaag de Ghitor ontvangen van Floris @Super. Fijne communicatie en financieel allemaal vlot geregeld. Het pakje zat goed en stevig in elkaar en het horloge kwam onaangeroerd bij mij aan. Uiteraard gaf het de tijd feilloos aan. Al met al ben ik erg tevreden over de deal met Floris, een aanrader dus wat mij betreft. :smile: :+1:

1 like

Leuke ruil gemaakt met @Super lange tijd weinig op het forum geweest wat leuks gezien in de verkoop hoek en gelijk een leuke ruil kunnen maken fijn dat er op het forum nog van alles mogelijk is met wederzijds vertrouwen !

1 like

Leuke en unieke Slava automaat overgenomen van Floris. @Super communicatie en @Super afhandeling zoals ik gewend ben van hem. Altijd vriendelijk en maakt heldere afspraken waar hij zich ook aan houdt. Het horloge was goed verpakt en loopt als een tierelier. Blij mee! :smile: :+1:

1 like

Vlotte deal met @super voor een horloge ruil. Verpakt als de Britse Kroonjuwelen vandaag ontvangen. Aanrader :+1::muscle:

1 like

Leuke Breitling van @Super overgenomen
Vlotte verzending
Aanrader!

1 like

@Super deze deal!!!
Dank je wel👌🏼

1 like

Lang moeten wikken en wegen omdat ik in dit subforum nog nooit iets negatiefs heb hoeven te schrijven en het ook zo wilde houden. Daarom; het wordt een advies! Ik kocht van @Super rond de kerst een Rolex 6426, perfect lopend, 34mm doorsnede etc…… Gevoed door mijn HF-ervaringen vertrouwde ik op zijn info. Het bleek echter een 36mm kast te zijn, paste toch niet bij me en ik besloot hem door te verkopen. De Keulse horlogekennis en Rolexliefhebber met wie ik afsprak zei me dat de “klik” die ik vanaf het begin af aan hoorde bij het vastzetten van de kroon, niet normaal was. Intussen was het me ook duidelijk dat het geen 6426 maar een 6424 was…… Uiteindelijk heb ik hem doorverkocht voor de aankoopprijs plus de collegiale belofte dat ik bijbetaal aan de te maken kosten die koper Nils moet maken. Advies: volgende keer niet zo maar een (verkeerde) tekst kopiëren, eerlijke info geven en… een “sorry” en een “beoordeling” is soms al genoeg :blush: !!

1 like

Met ups en downs ontstaan mooie contacten; wij zijn nu allebei weer blij met elkaar… Het is met een goed gebaar… Goed gekomen dus uiteindelijk toch een :+1:!!

1 like