Goede ervaringen met Olfert en Co?

Iemand ervaring met aanschaffen via Olfert & Co?
Ben zelf heel erg benieuwd! Lees verschillde dingen op het internet namelijk

1 like

Ik heb al driemaal online bij hen gekocht, geen problemen. Ze zijn soms wel niet van de snelste met verzenden. Een vriend van me heeft daar ook besteld maar in plaats van een set met extra band had hij enkel het horloge toegestuurd gekregen, is netjes opgelost.

Geen goede ervaring.
Recent een nieuwe Hamilton gekocht. Tot tweemaal toe bleek het horloge een mankement te hebben. 1e keer werkte de chronograaf niet correct. 2e keer een zeer in het oog springende witte vlek onder het saffier.
Zonder problemen snel kunnen retouren zonder kosten. Tot dusver prima service. :ok_hand:En eerder een probleem van Hamilton dan van Juwelier Olfert.

Maar de 2e keer dat ik de Hamilton geleverd kreeg. Zat er naast een factuur op mijn naam/ adres ook een factuur van een andere klant bij. Daarbij was de horloge doos duidelijk gebruikt en zaten er gore etensresten onder geplakt.
Let wel. Ik had een nieuw horloge besteld en het idee dat mijn gegevens bij andere klanten terecht komt is onacceptabel.

Voor mij geen Hamilton meer en ook geen Olfert.

@Vinnie93, ik heb even de titel aangepast, dan krijg je meer gerichte reacties.

Hier tot tweemaal toe wel een goede ervaring met Olfert.
Zowel met de aanschaf van een Hamilton als Seiko geen problemen en een snelle levering.

Eenmaal een Hamilton Pan Europ gekocht tegen een wel zéér scherpe prijs en was prima ervaring.
Op vrijdagavond online besteld en donderdag in huis (NL).

Heb mijn Aquis daar vandaan voor een best prima prijs. Deze is keurig geleverd met de op aankoopdag ingevulde garantiekaart.

Bedankt allemaal voor het delen van jullie ervaringen!:+1: