Goede horlogemaker West Brabant gezocht

Hoi HF,

Ik ben opzoek naar een goede horlogemaker in West Brabant(Regio Roosendaal/Bergen op Zoom)

ik heb een Sandoz handopwinder liggen, dit horloge heeft een probleem. Het horloge kan ik wel opwinden , je hoort daarbij het uurwerk ook lopen nadat het is opgewonden maar de wijzers lopen niet. De secondewijzer loopt wel mooi rond maar de uur en minuten wijzers blijven stilstaan. Volgens de vorige eigenaar komt dit doordat de wijzers niet vast zitten geklikt op het uurwerk. Ik kan het horloge zelf niet openen omdat ik daar A geen materiaal voor heb en B geen verstand van heb.

Wie weet een goede horlogemaker in West Brabant(regio Roosendaal/Bergen op Zoom) ?

Of als er een HFer in deze regio woont met verstand van zaken en mij kan helpen kom ik graag een keer langs

Kijk even op dit kaartje:

Je zou eventueel ook naar Roemer Juwelier in Roosendaal kunnen. Recent een PRX aangeschaft daar en de afspraak gemaakt binnenkort ook eens mijn oude Certina voor inspectie en onderhoud af te geven. Heel gepassioneerde en symphatieke eigenaar.

Misschien iets te ver uit de richting, maar ik ga altijd naar Koremans in Chaam, ongeveer 10 km onder Breda.

1 like