Seiko does not agree. De handleiding heeft het consequent over “Seiko automatic diver’s watch” en “Suitable for scuba diving”. Maar okay, laten we het een “diver-style” noemen voor de mieren-liefhebbers.
Uiteraard een Citizen Eco Drive Chrono, als je dan ook nog een “radio controlled” hebt, hoef je er nauwelijks nog werk in te steken, altijd op tijd, nooit lege batterij!
Mag ik deze inlijsten
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Als ik zeg dat hij niet groter dan 42mm mag zijn. Heb jij dan een model in gedachte?
Rob je bent populair jonge. Alleen maar lofprijzing hier. Welke horloge raad jij aan? Chrono onder €250, kleiner dan 42mm. Eentje waarme ik de meeste kwaliteit uit mijn 250 kan halen.
Een chrono onder de 42mm, wordt moeilijk.
Ik kan me wel vinden in de Citizen solar chrono
welke Carpe tempus poste.
Citizen maakt super goede budget horloges.
Altijd onberispelijk en zeer degelijk.
Ik heb een Citizen WR 100 quartz uit 1995.
Vanmiddag nog mee in zee gedobberd.
Ik bedoel maar…
De Seiko military chrono vind ik ook een goede aanrader
maar ja, die is 42 mm.
De Casio Lineage is ook een topper in zijn klasse.
Staat garant voor jaren lang plezier.
Noem ik ook wel meteen de 3 budget toppers.
Succes!
In de miljoen plus modellen die er op de markt zijn? Nee, maar een beetje eigen initiatief mag natuurlijk ook wel. Het hele internet staat je ter beschikking.
Weliswaar geen chrono, maar met een beetje zoeken moet een leuke Hamilton haalbaar zijn!
Wat is dat voor gekkigheid met die Citizens? Ik heb altijd een zwak gehad voor vintage en mechanisch (nog steeds!!!), maar ik draag al maanden bijna exclusief een Citizen Promaster BM6401-07E. Ik vind die NY0040 types in dit topic ook gaaf.
Laat me met rust met die Citizens!!
Toevallig kijk ik al een tijdje naar de lineage. Ik lees zeer veel positieve reviews.
HDit forum is ook internet en aangezien het gevormd word door leden… Heb ik jou tot mijn beschikking. Dus komaar op met die suggesties
Meer meer! Ik wil meer van dit soort betrouwbare, goedkope/grijze markt- sites! Dan kunnen we met zijn alle de normale prijzen laten kelderen. La revolution!
Ik mocht willen dat ik die kon betalen
Volgens mij is dit in een beetje uitrusting maar peanuts, ik heb zelf geen uitrusting, ik huur
Maar je bent er al bijna uit toch? Je wilt een Chrono van max 40mm (ik denk dat je best iets groter kunt pakken want de maat is ook afhankelijk van de vorm van je pols en dikte van de klok) en quartz is geen probleem. Voor 250 kom je dan uit op een Japanner of een Tissot of misschien een Swatch. Wat is trouwens je polsmaat?
Je bent een gladde jongen!
Klopt, ik heb een 18cm pols en kan best groter dan 40 hebben. Het punt is ik zoek een nieuwe everyday watch en 40 diam, 10 hoogte zit zo lekker om mijn pols. En het moet minimaal 5 jaar gedragen worden. Dit is ook de reden dat ik mezelf heb voorgenomen om minimaal een week te zoeken voor ik de kogel door de kerk schiet. Als ik schiet dan schiet ik goed.
Deze staat te koop op Facebook, 40mm en 200 euro. Met SeikoVK63 mechs-quartz