Goede juwelier Den Haag (vintage grijze dealer)

Volgende week ga ik een dagje naar Den Haag. Zijn daar nog goede zaken/handelaars om te bezoeken?

Was laatst ook nog op bezoek daar, zou aanraden om even een wandeling te maken door de Korte Poten straat. Daar zitten een aantal juweliers met wel wat opruimingskorting volgens mij. :grin:

Deze zaak op het Noordeinde is wel leuk. Net even wat anders dan de doorsnee juweliers.
http://www.watch-site.nl/

Noordeinde even wat doorlopen naar de andere kant, weg van het centrum. Als je vanuit het centrum begint in de Hoogstraat, die over gaat in het Noordeinde zitten er op je pad diverse leuke winkels. Van Willigen, Schaap en Citroen, daarnaast 20 meter naar rechts en daar is Steltman met een een schitterende winkel.
Ondertussen had je eerder ook nog even de Papestraat in kunnen lopen naar Potma voor tweedehands merkhorloges. Erg onvriendelijke bediening schijnt het maar in de piepkleine etalage genoeg leuks te zien.

Suc6

2 likes

Hier heb ik een tijd geleden met mijn vader zijn vd Klaauw opgehaald, mooie horloges en erg vriendelijke bediening. Zeker een aanrader inderdaad!

1 like

Potma links laten liggen en een straatje verder naar Clocks & Rocks. Veelal vintage en een betrouwbaar adresje.

2 likes

Thanks voor de tips

En tussen de middag een broodje bij slagerij Dungelman in de Hoogstraat! Uniek publiek, bouwvakkers tot Haagse sjiek! De bal en croquet zijn “wereldberoemd” in DH