Goede keus? Longines master collaction

Beste Forumleden,

Sinds een aantal maanden ben ik op zoek naar mijn eerste “echte” horloge en sinds twee maanden lees ik aandachtig mee hier op het forum. Nu het uur van de waarheid dichterbij komt en de zenuwen langzaam oplopen heb ik mij geregistreerd.

Ik ben op zoek naar een horloge in de prijsklasse 1000-1500. Het mag een ietsje meer zijn, maar -helaas- er zijn grenzen… Ik zoek een “eenvoudig” horloge dat ik zowel zakelijk als casual kan dragen. Het moet dus zowel netjes als sportief zijn. In eerste instantie heb ik zitten twijfelen over Meistersinger, maar de meeste modellen (binnen mijn budget) zijn mij net iets te eenvoudig/sober.

Nu is mijn oog gevallen op de L2.665.4.78.3 uit de master collection van Longines. Ik heb absoluut geen verstand van de technische aspecten, maar de combinatie van blauwe wijzers en de barleycorn zilveren wijzerplaat vind ik heel mooi.

Voordat ik de knoop definitief doorhak wil ik jullie vragen wat jullie van dit horloge vinden en misschien nog wel belangrijker, heb ik iets over het hoofd gezien? Zijn er andere, beter mooiere horloges die aan mijn eisen voldoen? Ik sta open voor suggesties…

Heel erg bedankt!
Mark

Longines is een goed merk en dit is een mooi horloge.
Goeie smaak!

Als je hem hebt gepast en hij lacht naar je vanaf je pols dan is het de goeie! Longines levert, als gezegd, degelijke kwaliteit.

Veel aankoopplezier!

Mooie klok. Ik zeg doen.(tu)

prachtig(tu) gewoon doen.:wink:

Eddy C. Schreef:

Als je hem hebt gepast en hij lacht naar je vanaf
je pols dan is het de goeie! Longines levert, als
gezegd, degelijke kwaliteit.

Veel aankoopplezier!

Mijn beste,

Ik sluit mij hier volledig bij aan.

En natuurlijk van Harte Welkom Mark, op dit innovatieve horlogeforum.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

+1 (tu)

Stijlvol!

Ik heb deze in bezit. Hoe vind je die?

Longines: niets mis mee.
Gewoon naar een dealer en passen.