Weekje of drie geduld.
Opzich wel langā¦want ik heb 2 aankopen hier gedaan en wil een recensie achterlaten maar ook dit is voor mij niet mogelijk.
Gewoon een NA topic van maken dan de loftrompet blazen,
Als ik de historie van trustlevel 2 gebruikers naloop die de badge kregen dan krijg je na 90 bezochte dagen tl-2 als nieuw lid, dit was bij mij ook zo.
Ga het zien. Vind het geven van reacties als āmooiā, āleukā etc niet zinvol om zo een niveau 2 te krijgen. Voegt niet veel toe aan het forum vind ik. Waardering voor iets wat is gepost blijkt al uit het liken van de post. Maar ged, ik ga het meemaken of ik nog een stapje hoger in de hiĆ«rachie kom.
Haha je kent mijn reacties ondertussen wel een beetje zie ik
6 maanden is onzin, gewoon actief zijn. Ik had het na 4 maanden, wat ik toen ook al veel te lang vond duren;)
Heb ik ookā¦45 dagen nu maar goed ik snap het aan de ene kant ook wel.
Aan de andere kant heb ik 2 aankopen gedaan waarvan de verkopers wel een recensie bij mij hebben achtergelaten maar ik helaas nog niet bij hun.
Gewoon een topicje starten over een bepaald merk, en of de prijs/ wachtlijsten van dat merk gerechtvaardigd zijn⦠200+ reacties in notime, tl2 in notime⦠nobrainer
Steekwoorden suggesties: AD, grijs, belachelijk, oneerlijk, speculatie
Polletjes doen t altijd goed hier.
Doe al jaren mee hier maar nog nooit iets verkocht alleen gekocht. Misschien moet het er toch eens van komen.
De 18 kamers in de kist zitten ruim overvol.
Moeten er drie uit. Maar ja afscheid nemen ā¦
Dit soort draadjes blijven toch altijd fascinerend. Komen op elk forum waar restricties voor het verkooptopic gelden voor. Waarom denken mensen toch altijd dat verkopen op liefhebbersfora zaligmakend is?
Vooral marktplaats kiezen als je in een korte tijd een paar jaar ouder wilt worden of als je graag belazerd wordt
Ik gebruik nooit Marktplaats (just for your info).
Maar een ongeduldige TS, die hier enkel is om een paar horloges te kunnen verpatsen, stuur ik graag naar MP.
Marktplaats is echt een verschrikkelijk podium. Gemartel en gezeur. Daarbij schijnt het ook zo te zijn dat fatsoensnormen niet meer gelden. Gewoon wachten tot je het trustlevel hebt bereikt.
Ja en de handel in gehackte accounts van marktplaats is ook gigantisch, dus ook altijd weer de vraag met wie je nou eigenlijk contact hebt.
U komt pas kijken
3000 like s gegeven, 5000 ontvangen, ook niveau 1
Martkplaats / 2dehands en dergelijke lukt wel, maar je moet zoals gezegd wel door de bagger heen. Ik heb al horloges verkocht via 2dehands en de effectieve verkoop ging op zich goed als je goed filtert.
Maar reken voor elke 10 reacties dat je krijgt dat er minstens 9 waardeloos zijn (was in mijn geval toch zo).
Kijk dat is wijsheid. En de rekensom klopt.